Gå til innhold

jeg leter etter en internettside der man kan kjøpe sånn gips til fot og håndavstøpning til babyen jeg.. kan noen hjelpemeg? kommer ikke på hva siden heter, husker man matte gå inn på babyart eller noe sånt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil ha fotavstøpningen hennes mens hun enda er så liten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.alexi.no (eller noe sånt...)

Skrevet

takk.... har gått og tenkt på det i hele dag... takk. det var deilig å komme på....

Skrevet

Foto Knudsen butikkene har noen flotte doble bok- rammer der det skal være bilde av babyen og hånd/fotavtrykk. Har kjøpt sånn selv og syns de er kjempeflott. Koster 449kr

Skrevet

åå. de er så stilige:)

vanskelig å gjøre det??

Skrevet

www.barnetrend.no

Der du må gå inn på babyart

Skrevet

Gjør det enkelt selv, det gjorde vi!

Ta trolldeig og ha i en form du kan steke eller lag en form i selve deigen, stek denne.

Ha i gips og vips, en liten fot:)

Skrevet

Vi gjorde slik:

Kjøp de dype rammene på IKEA, der er det en tykk pappfirkant inni som du kan bruke til form. Teip papir i bunnen.

Lag trolldeig, dytt denne nedi formen og lag det flatt. Lag deretter avtrykket i trolldeigen.

Kjøp poser med gipspulver f.eks på Panduro eller annen hobbybutikk og hell i formen. Når det tørker passer det perfekt i formen fra IKEA.

Dette er en enkel og billig måte å gjøre det på, og det blir kjempebra resultat. (De sorte rammene er finest.)

Skrevet

hihi, ser nå at det egentlig var barnetrend.no jeg egentlig tenkte på, syntes siden var litt anderledes men tenkte de bare hadde gjort om for jeg fant samme avstøpning jeg hadde sett der også:)

så jeg fant hvertfall det jeg lette etter da:)

Skrevet

www.babyprints.se har mange fine ting!

Skrevet

Panduro hobbybutikk har også en boks m tre rammer, gips og maling til 200 kroner. Trolldeig må du lage selv...har derfor ikke kommet igang enda, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...