gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 L4+? (i urinen) er det noe farlig? noen som har svar=)
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Jeg trodde det var hvor mye proteiner som var i urinen,og L1+ var ikke så farlig,men når det kom oppi 2 og 3 så betydde det at man hadde urinveisinfeksjon.... Men kan godt hende jeg har missforstått da... For hadde du hatt det så hadde de jo sikkert sagt ifra regner jeg med..
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2006 ja håper det ja... noen flere med svar????
jeje nr2 har kommet:) Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 L= leukocytter-- har med Urinveisinfeksjon å gjøre.. trur 4 og oppover er grensen på hva som er en infeksjon eller ikke=) spørs om de mente at du ikke hadde infeksjon ettersom du ikke hørte noe=)
___ Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Det trenger ikke være infeksjon. Er mange andre grunner til å få høye verdier. Prøven må dyrkes for å se om det er bakterier der. Jeg har hat høye verdier hele svangerskapet uten at det har vært noe problem. Det skyldes bare at jeg har mye utflod. Trenger ikke være noe farlig.
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Samme her - den ene gangen jeg har hatt utslag på proteiner i urinen så viste det seg å være at den var forurenset av utflod. Slikt skjer. MEN L4 hørtes jo ganske så mye ut da... hva med å ringe og spørre imorra?
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2006 takk for svar... jeg sendte til dyrking forrige kontroll og det var ikke noe vekst i den... og de sa ingen ting på kontrollen igår!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå