Gurine og gulla Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 hei du spådde at sambo skulle få jobben han søkte på, men den fekk han ikke,,,, men men, bare å søke enda mer... ser du når sambo får jobb. evt hvor? du spådde meg også gravid denne pp eller neste:) håper du har rett... hvordan kommer evt sv.skap og fødsel til å bli? jeg 23082 han 040382 klemmer
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Hei! Jeg sa at han ikke ville få jobben med en gang men mulig etterhvert ) At det ville går litt frem og tilbake ang avgjørelsen! Men ser ikke noe jobb på han med det første.... skal se på deg i kveld...nå skal jeg ut og shoppe julegaver med svigermor:))
Gurine og gulla Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2006 Så koseli da:) kos deg med shoppingen:)
Gurine og gulla Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2006 Dytter den opp i jen så ikke den forsvinner:)
Gurine og gulla Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2006 jajaja... hopper opp i jen.
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #11 Skrevet 9. desember 2006 Hei! Mener jeg har sett på deg før jeg...eller er det to her inne med samme nick?
Gurine og gulla Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 9. desember 2006 det er en som heter stinemor da, nesten likt. jeg har med mellomrom. men du så på meg oxo for en stund siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå