Tredjegull Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har testet positivt igjen, så JIPPI, jeg er gravid. Så da lurer jeg på om du ser hva som skjuler seg i magen min denne gangen? Jeg er født i juni-74 og min kjære i juli-71 Tusen takk for svar:-) Klem fra
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Hei tredjegull! Får opp en gutt på deg jeg )
Tredjegull Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2006 Tusen takk for svar! Det blir spennende å se. To har sagt gutt og to har sagt jente av dere her inne:-) Så halvparten av dere har nok feil, siden flere bare ser en... hi, hi. Har blitt spådd tvillinger tidligere. For du ser bare 1 inne i magen min? Klem fra
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 ojsann...nå ser jeg to..en av vær..en jente og en gutt..så koslig da )
Tredjegull Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2006 Det hadde vært veldig moro egentlig. Men jeg er redd det kanskje kan være en liten ønsketenking fra min side. For det kan vel kanskje påvirke deg litt også... Men absolutt moro:-) Har to tette fra før, og de har jo stor glede av hverandre. Men minstemann blir 3,5år før neste fødsel. Så om det kommer to da, så vil jo de ha veldig glede av hverandre. Det hadde passet perfekt:-) hi, hi. Blir spennnende å se om det du får opp er riktig! Skal komme med en tilbakemelding når jeg vet mer... Tusen takk for så raske tilbakemeldinger!!! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå