Gå til innhold

Jeg får ikke oppdatert meg...

Anbefalte innlegg

Jeg fikk rett og slett ikke tid til å logge meg på nett en eneste gang i går! Det går rett og slett i ett med amming, amming og amming..... kom meg ikke i dusjen før kl 15 i går.. og rakk akkurat å kle meg (dvs hoppe i en joggebukse) før guttene kom hjem fra skolen! Gurimalla.....

Så det betyr at jeg rett og slett ikke er oppdatert på hva som har skjedd her inne i det siste.. Hvis det er noen som har født som jeg ikke har gratulert så gjør jeg det her: gratulerer så masse!!!

- og til de av dere som går og venter: jeg sender tonnevis med fødestøv til dere ALLE!!!

Det går veldig bra med Nicklas Oliver.. han har badet for første gang i dag og det så ut som han nøøøøøt det varme vannet. Han sover masse og spiser masse og er selvsagt helt nydelig..

Formen min er stigende, heldigvis.. Jeg orker enda ikke tanken på å gå ut av huset... jeg blir tom for energi på et blunk! Ks- såret verker, men det kommer det vel til å gjøre en stund.. Jeg har lav hb fordi jeg mistet mye blod, og det gjør at jeg er en del kvalm og svimmel.. - og så er det puppene da... De er blitt ENORME! - og så ømme at det er en gru... Men satser på at det kommer seg etterhvert..

Jeg har også planer om å skrive fødselshistorien min inn her, men ser ikke ut som jeg får tid til det akkurat nå.. Nicklas knirker og holder på å våkne...

Kjempeklem til alle dere fantastiske desemberjenter!!

- jeg fikk helt sjokk da jeg så gratulasjonstråden, lykke til- tråden og den tråden jeg skrev da jeg kom hjem...... Tusen takk for at dere bryr dere!!

Jeg har sagt det før og sier det igjen; desemberjentene er de beste! - ingen over, ingen ved siden!!!

Klemmer i fleng fra Nicklas Oliver og

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7364882-jeg-f%C3%A5r-ikke-oppdatert-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre at det går bra med gutten din der hjemme, det høres ut som om han holder deg opptatt! : )

Håper formen din kommer seg raskt slik at du har nok energi til å holde jul for de litt større guttene også!

Kos deg masse med lillegutten!!

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...