Gå til innhold

Flere som fremdeles er hoven/ øm der nede???

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag er gullet mitt blitt 4 uker, og i går prøvde meg og sambo oss på litt koz :-)

Men umulig!

Det er akuratt som om noe "tetter" igjen der nede :-( Grusomt! Han kom nok ikkke langt inn nei, og jeg låg der å følte han skulle ta jomfrudommen min all over again :-(

Det endte med at han sovnet og jeg måtte opp igjen med gullet....

Uansett, er det normalt å være så hoven der nede enda? Kjennes også ut som om jeg "rakner" på en måte når jeg tisser og litt når jeg sitter meg ned...

Andre?

Skrevet

Bekkenbunnen har jo fått gjennomgå litt i svangerskapet, fødsel også;) Hjelper å trene bekkenbunnen, knip gjerne når du setter deg ned også. Etter litt trening er ting mer på plass. Sex første gang var litt som første gangen, hadde visst grodd litt igjen, hehe.. Bedre lykke neste gang:)

Skrevet

Jeg var øm og hoven i mye mer enn 4 uker ihvertfall, var vel ihvertfall 6-8 uker før jeg følte ting var ok igjen. Ble sydd ganske mye da.

Skrevet

prøvde oss da det hadde gått 9 uker siden fødselen men det gikk ikke!! "stengt" der nede for å si det sånn;) var skikkelig vondt! var hos legen i går og han mente at alt så bra ut så da er det vel bare å vente litt til...

Skrevet

4 mnd er gått nå og det er fremdeles vondt. Det er vondt¨å sitte på hardt underlag også. Har fått til å ha sex på "ordentlig" en gang, men da presset tårene på altså. Jeg har heldigvis en forståelsesfull mann, som er villig til og vente og vente og vente, men jeg synes jo det er kjipt. -Men som trøst, det blir bare bedre for hver gang, og jeg biter smerten i meg for det kommer til å gjøre vondt en stund til... (jeg har blitt sydd en del også, grad 3)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...