PetuniA *HøygraviD* Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 På Cubus faktisk. En sånn fin strikketing i gull,med lange armer,knekort,og som passer skoene mine sååååå fint Og så satt den fint over magen min Så nå var jeg fornøyd,nå kan jeg se fæncy ut
Linda og lille Oskar Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 ååå, heldig duda:) finner ingen fin julekjole jeg:(
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2006 Har lett og lett og lett jeg også,fant den samme kjolen på Popin,men der kosta den jo 600 kroner,var 200 kroner billigere på Cubus,så da syntes jeg det var ett røverkjøp Nesten salg,hehe. Jeg ville egentlig ha lang kjole,men det var en tapt sak fant jeg ut...
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Så flott Jeg har en helt enkel kjole med 3/4-arm, kjøpt på H&M Mama til 149kr Den er også knekort, sort, i stretch, med litt ektra stoff over magen. Men den er også fint mulig å bruke den etter graviditeten, en har jo gjerne litt behov for komfort ei stund etterpå også
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2006 De har så sykt dårlig utvalg av mammaklær på H&M her,så jeg fant ingenting der. Eller på Lindex eller KappAhl,men på Cubus av alle steder var det faktisk 2 kjoler jeg hadde lyst på
Linda og lille Oskar Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 finner ingen mammakjole, syns de blir så "posete". Ser ikke gravid ut:)Så er de så fryktelig utringet! må vel ta meg en tur på cubus jeg også da:) Vil være litt pen i jula:) men orker ikke å bruke masse penger på kole når jeg har termin i januar:)
Villemo3 Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Jeg fant en svart, enkel kjole med halterneck-knyting på H&M til 350-, kr. Den er lang og i str 40, men passet foreløpig :-)
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2006 Jeg tror jeg så en sånn en jeg også,men jeg bruker litt større størrelse enn 40,så de hadde ikke igjen min størrelse... Jeg fikk jo på meg størrelse 44,men det er liksom ikke så lekkert når det ser ut som om man har tredd på seg en svart kondom Men det var faktisk den eneste jeg fant på h&m som kunne vært aktuell også...
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 Hehe litt samme problemet som meg altså Men den mammakjolen i str XL var faktisk nydelig på. Fremhevet midjen min og de fine puppene (ja jeg har faktisk midje enda, den gedigne magen min stikker rett fram), og strammet flott rundt den 126cm store magen min Og 150kr er jo strengt tatt ikke stort for en kjole.
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har faktisk midje enda jeg også... Men har liksom tenkt at det er fordi jeg er så brei over rompa at det er litt vanskelig for midja å bli borte Ser fint ut forfra uansett Hehe Men som sagt er mammaklær utvalget på hennes her helt utrolig elendig. De har 4 bukser... Og 2 av dem er av samme type,som da er sånn posebukse med masse lommer på,bare i forskjellig farge. Blir helt frustrert. Men takk og lov så er det snart over,da kan jeg bruke alle de andre klærne mine igjen
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2006 #11 Skrevet 6. desember 2006 Hahaha det var et godt poeng - rumpa er så brei at midja ikke greier å ta den igjen hihi... den skal jeg spare på gitt! Jeg gleder meg egentlig ikke til å være ferdig - ser bedre ut som formfull gravid enn lubben ikke-gravid. Setter min lit til at amminga og alle trilleturene kanskje kan hjelpe meg av med de 20 plusskiloene jeg hadde på vei inn i svangerskapet...
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 6. desember 2006 Jeg fikk høre fra sambo at så klart jeg var attraktiv nå,det var bare det at jeg var mer attraktiv FØR jeg ble gravid Føler meg egentlig ikke liten uansett,men jeg er spent på om jeg faktisk kommer til å ta av ganske mye etter fødselen ettersom jeg ikke har gått opp mer enn 4 kilo. Kanskje jeg til og med får på meg de klærne jeg brukte før jeg slutta å røyke
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2006 #13 Skrevet 6. desember 2006 Vi får krysse fingre, hehe... kanskje blir Petunia og ka-ping de heiteste bombene i Pyntestripe-strandklubbens sommerutflukt?
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 6. desember 2006 Jaggu. Hehe Som om vi ikke hadde vært det uansett.... (Og jeg håper jeg ikke får mye pepper for å _prøve_ å være morsom... )
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2006 #15 Skrevet 6. desember 2006 jeg peprer ingen Dessuten - litt selvironi må man nesten ha uansett hvordan man ser ut syns jeg!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #16 Skrevet 6. desember 2006 Tenkte jeg fikk slenge på kommentaren bak sånn i tilfelle noen skulle lese det og tro jeg var den værste klysa.
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2006 #17 Skrevet 6. desember 2006 hihi forskjell på å være klysete og selvironisk heldigvis! Folk får bare le av meg som føler meg flott som gravid - ei dundre på 100kg og 163cm kan da neppe være flott, eller hva? Men det driter jeg i - jeg får stadig høre hvor flott jeg ser ut og hvor fin mage jeg har, og siden jeg ALDRI får komplimenter som ikke-gravid så suger jeg til meg det jeg kan så lenge det varer, hehehe
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #18 Skrevet 6. desember 2006 Hehe,ja,men min selvironi kan bli litt drastisk til tider,så folk som ikke kjenner meg kan ta det som å være regelrett klysete. Har ei venninne som ser ut som en fotomodell,og når vi er ute og noen prøver seg eller noe på hu så sier jeg som regel etterpå: "Som om det var deg han egentlig skulle prøve seg på,han hadde nok tenkt seg ut meg,men feiga ut når han kom nært nok og så hvor slående vakker jeg var,så han tok det neste beste istedenfor" Eller noe lignende... Har fått noen rare blikk av det der til tider.Høres sikkert dumt ut for andre som ikke har fått med seg alt Men hu bare ler da.. Jeg er stort sett fornøyd uansett jeg. Jeg har samboer og snart barn,jeg trenger ikke mange mannfolk som higer etter meg,så lenge jeg føler meg bra selv. Og det gjør jeg jo til tider Men nå har jeg en unnskyldning i alle fall,for å være litt større enn andre
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2006 #19 Skrevet 6. desember 2006 Hehe je tenker litt likedan... NOE må det jo være med meg, je er jo gift... Gubben har forøvrig skikkelig draget, er alltid noen som prøver å sjekke'n opp når vi er på byen. Jeg syns det er dritbra jeg Damer kan sikle så mye de vil over den snacksy rompa hans, men når kvelden er over er det JEG som drar hjem sammen med ham og kan gjøre hva jeg vil med'n
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #20 Skrevet 6. desember 2006 Hehe,ja,sambo er også en liten lekkerbisken Men vi er sjeldent utpå byen,så vet ikke om mange prøver å sjekke han opp da... Godt mulig
SpongeBob Skrevet 6. desember 2006 #21 Skrevet 6. desember 2006 Tenkte egentlig å si noe om kjoler, jeg også, men her hadde dere jaggu tatt av sånn helt privat! Vil forøvrig melde meg inn i den store klubben av folk som beundrer ka-pings mage, den er bare imponerende! Her er forøvrig også timeglassfiguren fortsatt tilstede, om enn noe mer svulmende foran - den der med at magen ikke klarer å ta igjen rumpa går inn blant klassikerne! Er bare fornøyd med at magen endelig er større enn puppene, jeg, så akkurat kjoler er et litt sårt punkt for tiden. Det blir raskt til at jeg kjenner meg som Panserkrysseren Potemkin når jeg får på meg for store mengder stoff i samme farge og mønster... Nei, jeg får vagge videre ut i verden, ha en strålende aften...
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #22 Skrevet 6. desember 2006 Hehe,her er ingenting hellig Puppene mine synes nesten ikke lenger,det er det eneste jeg er litt missfornøyd med,men kjolen jeg har kjøpt fremhever dem litt da,så ser ganske feminin ut med struttende mage og litt kløft. Gleder meg til å bruke den
SpongeBob Skrevet 6. desember 2006 #23 Skrevet 6. desember 2006 Høres helt glimrende ut. Du kan godt få litt pupper av meg - skal vi si to cup-størrelser?
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #24 Skrevet 6. desember 2006 Helt i orden. Bruker D nå faktisk,men magen skjuler det litt Men de har faktisk ikke vokst noe omtrent siden jeg ble gravid.. Jeg er også en villig rompefett donator,om noen er interessert
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2006 #25 Skrevet 6. desember 2006 hm... potensiell forretningsidé? Rumpefett- og cup-donasjonsfirma? Vil jo være en vinn-vinn-situasjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå