solegget sprekker til påske Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hei. har vært sykemeldt siden 3 mnd og er nå i uke 23. har astet opp og kastet opp, og synes nå at jeg har en fin periode.... men akk i idag oppdaget jeg et nytt hinder: bekkenløsning. høres ut som en knokkelhaug som reiser seg... så her i huset blir det gubben som tar julevasken....og så: har ringt å purra på trygdekontoret vedrørende hvor lenge jeg har krav på sykepenger- da jeg hadde en stor operasjon forut svangerskapet...og dette har gjor meg urolig å ikke vite... så fikk jeg svar i dag at jeg har sykepenger til juli 07 og jeg går jo ut i svangerskapsperm i mars så nå kan jeg slappe av.... utrolig så bekymret man blir for alt når man er gravid.......ligner ikke meg i hele tatt!! må finne på noe å gjøre her i heimen da jeg er sykemeldt ut året....
Fallerifallera Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Huff, det er virkelig kjipt å være så dårlig!! Jeg ble også såå letta da jeg fikk brev fra NAV om at de tar seg av alle sykepenger frem til termin i mai - det var så deilig å få det svart på hvitt! Så slipper man iallfall dårlig samvittighet for akkurat DET! God bedring da! Og PS; Blir ikke no særlig julevask her i det hele tatt i år nei...
Pilje Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Anjamor!! Kæm som tar sæ av sykepængan dine,NAV???Kæm e det....? Muli æ spørr domt,men det e mange forkortelsa ute å går så æ ane ikke.....
Fallerifallera Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Ikke dumt spørsmål - trygdeetaten og aetat ble slått sammen i sommer, sammen m enkelte av sosialtjenestene. Så nå heter de liksom NAV trygd, og NAV arbeid istedenfor. Etterhvert skal etatene slås sammen fysisk også, men det er det bare få kommuner som har gjort ennå. NAV er forkortelse for ny/norsk arbeids- og velferdsforvaltning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå