Gå til innhold

Hvor mange her inne...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble på en måte gravid på første forsøk, men jeg føler at det

var 3. forsøk da..

Siden vi brukte eggene fra første forsøk (fryseeggene) så teller de med

i første forsøk.. negativt på 1.ordinært forsøk, neg på 1.frys, men pos på 2.frys...

Men jeg hadde tre innsettinger før det klaffet da, og har tilsammet

ruget på 5 egg... så vet ikke helt hvordan man ser dette, om det er

første forsøk eller ikke...

Man kan vel ikke forvente noe her enda.

Man må se hvor mange egg man får ut, kvalitet på de,

kvalitet på sæden, hvor mange som befrukter seg, hvor mange

som deler seg og er fine..

Først da kan man "forvente" noe tor jeg..

Mange lykkes på første, men like mange gjør det ikke..

Men jeg ønsker deg lykke til

hei

Jeg ble gravid på første forsøk nå i oktober. Er i dag 10+5... De tok ut 10 egg, hvor 5 ble befruktet m vanlig IVF og 5 m ICSI. De satte tilbake 2 egg, men det var kun det ene som gikk videre.(Og vi har 3 befrukta egg som de har fryst ned til evt nye forsøk.) Men jeg er kjempe glad uansett da vi har ventet nesten 3år på dette...:-)

Så dere må ha masse lykke til:-)

Annonse

Heisann:)

Jeg ble gravid på første forsøk.De satte inn to egg og et festet seg,så nå sitter jeg her med en deilig jente på 10mnd:)Jeg tror vi bare var megaheldige siden det klaffet på først forsøk.Men jeg tror det er en del som får det til på første:)

Uannsett så må dere ha masse lykke til;o)

Venter nå på 2. IVF :o)

1. gang gikk ikke for vår del. 9 egg ble tatt ut, 5 av disse ble befruktet, mens kun 2 delte seg sånn noenlunde. Jeg fikk satt inn to, men det gikk som sagt ikke. Venter nå på tante for å ringe inn for neste forsøk...

Håper det går bedre for dere! Lykke til videre med prosessen!

Hei. Jeg ble gravid på første forsøk, men jeg tror man skal ha litt oddsene på sin side for å klare det. Hos meg var det kun hormonell ubalanse, jeg har gått igjennom et svangerskap før der unnfangelsen var naturlig. Mannens svømmere er helt topp. 8 av 10 egg ble befruktet og ett gullegg ble satt inn. Det er litt som de sier på St. Olavs... man må være heldig og trekke "vinnerloddet".

Lykke til videre i deres prosess :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...