Gå til innhold

Dette med litt mindre liv i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hvor lang tid det skal gå uten at man kjenner nok liv at man bør ringe lege eller føden.. ???

Syntes liksom mini er så stille i dag, er vandt til skikkelig hopp og sprett.... Er 31+1 uker..

Veldig glad for svar.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanksje hun har snudd seg med ryggen til..sånn at hun sparker innover mot ryggen..

Hørt om flere som ikke har kjent noe liv på en eller to dager..også plutselig har de kjent det igjen!tror ikke du skal bekymre deg :)snart får du nok et kjempespark!:D

Skrevet

Ring når du er urolig!! Så kan du bare forklare situasjonen, og de vet hva som er best å gjøre: Om du skal drikke iskaldt vann, legge deg på rygg og vente noen minutter først, eller om de vil ha deg opp med en gang. Ikke gå å bekymre deg ihvertfall ;o) De er der når du føler behov for dem. Lykke til!! Skriv gjerne hvordan det gikk :o)

Skrevet

Hvis det ikke hjelper med kaldt vann, eller noe søtt, så tror jeg at jeg ville tatt en telefon til føden bare for å være på den sikre siden... Ikke noe godt når man går og bekymrer seg. Greit å få prate med noen selv om det sikkert ikke er noe å bekymre seg over. De sover jo litt mer når du er kommet til uke 31, også hvis den har snudd seg og sparker bakover så kjenner man det ikke så godt.

Lykke til

Skrevet

Tusen takk for svar jenter....

Jeg ser dagen litt ann, å ringer i kveld om jeg er like bekymret, det er jo ikke helt stille inni der, bare myyyyyyyyyyyyyye stillere, kommer noen mini dunk innimellom, huff, det er så vanskelig å vite hva som er nok og hva som er for lite liksom...Blæh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...