Gå til innhold

Like før panikken tok meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, trodde allt var på vei til å gå galt tidligere i dag.

Har vært litt lite liv i magen de siste dagene(er i uke 23), i forhold til sist uke. Ikke tenkt så veldig mye på det, men har jo stusset litt.

Er plaget med bekkenet, og etter jobb i går var det helt j**lig, klarte ikke sitte eller stå. Men det hadde helsigvis gått over til i dag.

så da jeg våknet i dag, lå jeg bare å slappet av og kjente etter tegn fra den lille.....noe som tok sin tid, tror jeg kjente noen ørsmå bevegelser.

jeg stod opp, gikk på do...og allt var som før. Men neste gang jeg gikk på do satt hjertet seg fast i halsen...det kom blod, mye friskt blod!! Klarte ikke å fine helt ut hvor det kom fra....prøvde meg frem med pappir for å lokalisere.....men det gikk ikke særlig godt, virket som om blodet kom fra skjeden....i alle fall der det kom blod på pappiret.

Uff, etter litt om og men fikk jeg funnet et lite speil....undersøkte og undersøkte, men så ikke noe....før jeg virkelig sjekket. Et lite rift som blødde!!!! Phuu.....var så lettet at jeg holdt på å hyltute.

Enda godt at ikke allt er like ille som det kan se ut til ved første sjekk...

Ser ut til at alt har roet seg, så nå kan jeg puste helt ut og bare slappe av:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå så bra det ikke var noe annet da...hadde blitt kjempe redd jeg også...bra du kom på å sjekke da,hadde ikke komt på det jeg,hadde fått panikkk!!!

Skrevet

Så bra:) skjønner du ble redd... Ønsker deg uansett lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...