Gå til innhold

Jeg blir super glad om du vil tippe hva jeg får!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ca 8 uker på vei.

Fikk mage nesten med en gang, mye luft, og 3. svangerskap.

Har lagt på meg 3 - 4 kg.

Er småkvalm hele døgnet.

Veldig trøtt og sliten.

Søtsaker smaker ikke så godt lenger.

Appelsinjuce og andre fruktdrikker er godt.

Orker ikke drikke vann.

Tomatmiddager er godt, som pizza, lasange, spagetti m kjøttsaus.

Sylteagurker er godt.

Fått litt kviser.

Tusen takk til dere som gidder å tippe!!!!

Lykke til med alle de søte små!!

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med hensyn til UL. Vi har visst det de to foregående gangene og mannen min mener vi kanskje ikke skal vite denne gangen. Er snart 8 uker på vei. Jeg regner med gutt nr 3.....Statistisk mest sansynlig....Viktigste er at alt er vel med lille.

Hadde seslvfølgelig vært morsomt med jente.

Bor du i Oslo?

Hei igjen

Jeg bor i Bergen.

Er det sant at det er statistisk mest sansynlig at vi får gutter igjen? Har hørt det, men ikke helt visst om jeg skulle tro på det. Man hører jo så mye.

Jeg regner jo også med gutt nr 3, det ville vært et sjokk nesten å få vite noe annet :-)

Morsomt at vi har så likt svangerskap da, hadde jo vært artig å følge med på om vi får samme kjønn også.

Har du fått termin? Jeg ble bedt, av legen min, om å komme tilbake når jeg var sikker på at jeg var over 12 uker på vei. Fikk ingen undersøkelse eller termin......så nå går jeg bare her og venter.

Jeg skal til legen om 2 uker. Fikk nemlig beskjed da jeg tok ut spiral om å komme tilbake ca når 10 uker på vei. Termin er vel sånn i slutten av juli et sted....

Vi må forsøk å holde hverandre orientert om kjønn. Hvis jeg skal vite da......:-)).

Det er visst slik at de som har to av samme kjønn i større grad får tre barn enn de som har en av hver. Slik blir det jo flere somhar to gutter fra før som får 3. gutten. Eller to jenter fra før og 3. jenten. Derfor blir statistikken slik...Har lest et sted at det er forklaringen og at det egentlig er like stor sansynlighet for at 3. kan bli motsatt kjønn av de to foregående.

Jeg klarer ikke se meg selv som annet enn guttemor. Får også sjokk hvis det blir noe annet.

Vi kan jo holde kontakten med at vi "roper" på hverandre med overskriften Guttemor?

Annonse

jeg tipper jente!! !!!!! jeg har 2 gutter fra før og er nå 30 uker på vei med neste. Magefølelsen min sier jente, men jeg vet jo ikke da. Når jeg gikk med guttene hadde jeg sterk følelse av at det var gutter..og nå...tror jeg jente. Vi har samme symptom forresten ;-) Jeg var kvalm og brakk meg døgnet rundt, spiste MASSE frukt i begynnelsen, fremdeles ganske mye. er avhengig av appelsinjuice. Har gått opp ca 10 kg nå. Har ikke pigmentstripe (noe jeg fikk tidlig sist sv) på magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...