Gå til innhold

Live testingen begynner NÅ!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er de her, og jeg går på do.... åhhh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene!!!!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Skrevet

Ååååååå, kjære deg!!

Lykke til!!!

Klem!!

Skrevet

JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

krysser både fingre og tær for deg her....

Skrevet

SÅ SPENNENDE!!!!!

Krysser fingrer for deg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

klem

Skrevet

Hvordan går det??? Krysser alle fingre og tær... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Klemmer

Skrevet

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.................................

Skrevet

Minuttene går, og jeg er sikkert like spent som deg kjennes det ut som! Lykke til!!!!!!!!!!

Skrevet

Herregud, jeg vfår helt vondt i magen av dette jeg, skulle tro jeg testet selv...... :o)

Skrevet

KRYYYYYYYYYYSSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Skal si deg at sekundene man venter på at den digitalen skal vise gravid eller ikke gravid er laaaaaaaaaaaaaaaang,men nå er resultatet klart og det ble. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette har du fortjent!!!!!!!!!!!

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!!

Jeg ble kjempeglad jeg =)

Vel fortjent etter så lang tid! Kos deg under svangerskapet!!

Klem =)

Skrevet

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS................. SÅ JÆVLI BRA. Dette fortjente du så sinnsykt mye. LYKKE TIL VIDERE.

KLEMMEKLEM

Skrevet

grættis!!!!

hurraaaaaaaa og gooood jul!!!!

så fortjent!!

klem fra

Skrevet

JAAAAAAA EG BLE DEN FØRSTE

GRATULERER SÅ MYE OG LYKKE TIL VIDERE, håper vi snakkes på1. trim

Skrevet

Hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kos deg masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Puh.. tar på med slik spenning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer igjen!!

Klemklem!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Det var virkelig gøy! :o)

Skrevet

HIPP HURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAA!!!

Gratulerer så mye, det var velfortjent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det må helt klart livetestes oftere, for dette var gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...