Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Nå er de her, og jeg går på do.... åhhh.
Miraculix Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Krysser fingrene!!!!!! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
attpåklatt!! Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Ååååååå, kjære deg!! Lykke til!!! Klem!!
Suretær Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MorTilToGutter:) Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 krysser både fingre og tær for deg her....
skatt i magen:) Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 SÅ SPENNENDE!!!!! Krysser fingrer for deg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx klem
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #11 Skrevet 6. desember 2006 Hvordan går det??? Krysser alle fingre og tær... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Klemmer
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 6. desember 2006 #12 Skrevet 6. desember 2006 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.................................
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #13 Skrevet 6. desember 2006 Minuttene går, og jeg er sikkert like spent som deg kjennes det ut som! Lykke til!!!!!!!!!!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 6. desember 2006 #14 Skrevet 6. desember 2006 Herregud, jeg vfår helt vondt i magen av dette jeg, skulle tro jeg testet selv...... )
prøver på nr2:) Skrevet 6. desember 2006 #15 Skrevet 6. desember 2006 KRYYYYYYYYYYSSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #16 Skrevet 6. desember 2006 Skal si deg at sekundene man venter på at den digitalen skal vise gravid eller ikke gravid er laaaaaaaaaaaaaaaang,men nå er resultatet klart og det ble. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #18 Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette har du fortjent!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #19 Skrevet 6. desember 2006 GRATULERER SÅ MYE!!!! Jeg ble kjempeglad jeg =) Vel fortjent etter så lang tid! Kos deg under svangerskapet!! Klem =)
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #20 Skrevet 6. desember 2006 GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS................. SÅ JÆVLI BRA. Dette fortjente du så sinnsykt mye. LYKKE TIL VIDERE. KLEMMEKLEM
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. desember 2006 #21 Skrevet 6. desember 2006 grættis!!!! hurraaaaaaaa og gooood jul!!!! så fortjent!! klem fra
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #22 Skrevet 6. desember 2006 JAAAAAAA EG BLE DEN FØRSTE GRATULERER SÅ MYE OG LYKKE TIL VIDERE, håper vi snakkes på1. trim
attpåklatt!! Skrevet 6. desember 2006 #23 Skrevet 6. desember 2006 Hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kos deg masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Puh.. tar på med slik spenning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer igjen!! Klemklem!!!
Kick80 Skrevet 6. desember 2006 #24 Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer så mye!! Det var virkelig gøy! )
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 6. desember 2006 #25 Skrevet 6. desember 2006 HIPP HURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAA!!! Gratulerer så mye, det var velfortjent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det må helt klart livetestes oftere, for dette var gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå