Gå til innhold

Jeg har gravid-uniform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm... Følte meg litt truffen der eg... Tror ikkje eg e så veeeeldig vakker for tiden, med joggebukse som begynner å bli ganske slitt og ekkelt hår som e kjempeslitt (ska til frisøren med en gang eg har født...)

Tror somboeren min glede seg litt han og til eg kan kle meg i normale klær:)

hehe, trodde med en gang det var noe du hadde fått på jobb! :-)

Jeg har 4 gensere (vanlige gensere) som er lange. Disse bruker jeg HELE tiden da de dekker magen.... Jeg HATER de genserne nå og kommer til å kaste dem så laaaaaaaaaangt jeg kan etterhvert!! Gud som jeg gleder meg til det!!!!

Til våren (håper jeg har gått ned endel igjen til det) skal jeg virkelig ut å kjøpe klær!!

Annonse

Hi hihihi... fint å få et navn på habbiten :)))

Kansje ikke så lekkert , men orker bare ikke annent jeg heller...

Men prøver å kjøpe litt finere kosedresser da... og bukser som sitter litt ok...

Drømmer om olabukser med belte om dagen :))))

Jeg har også flyttet inn i joggisen. Har en som duger, og en som ser helt for jævlig ut (ikke at den andre er direkte lekker heller..) Og så har jeg to t-skjorter som er store nok til å dekke magen. Så det er en temmelig begrenset garderobe, ja. Men når jeg en sjelden gang må se folk så må jeg tvinge meg inn i de utrolig ukomfortable gravidebuksene mine. Har fortsatt to som passer sånn nesten. Men det er et hat å ha dem på. Heldigvis går jeg ut i permisjon på fredag, så etter det blir det bare mer og mer comfy joggis på meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...