Gå til innhold

Vil dere se mine 2 små?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har kjøpt min første mamma bukse.. har 2 bukser som passer nå.. er vondt å ha igjen knappen....å jeg er bare 8uker (idag) men de sier at andre gang eller hvis du har mistet så får du fortere mage!?! jeg hadde en ma i juli.. vet ikke om det stemmer jeg.. ? er jo kjekt da:)

Annonse

Så fine bilder!

Jeg har også ultralyd-bilder av mine 2 små fra uke 8 og skal på ny ultralyd 21.des. Da er 11+1.

Hvor store var de på ultralyd-bilde?

Mine var 14 og 16 mm i uke 8. Er vel blitt rundt 5 cm ved neste ultralyd hvis jeg ikke har lest feil.

mine var 20,8 og 20,2, jeg var vel 9+6 på UL tror jeg, er i allefall 11+2 i dag.

Fikk du høre hjertelyden? Legen isolerte den hos hver av dem slik at vi fikk høre en om gangen. Det var helt fantastisk!

Skal tilbake etter jul, skal da på 3D.

Nei, så bare at de pulserte som bare det :)

Vært så heldig å sett mine 2 små tre ganger alt. Første gang var jeg 5+1, også 7+1 og 8 uker. Vokste ganske mye på ei uke. 7+1 var de 8 og 9 mm. og ved 8 uker 14 og 16.

3D kunne jeg også tenke meg, men da blir det privat og dyrt tenker jeg.

Vi fikk litt hjelp til å bli gravide (hormonbehandling) og fikk derfor ekstra oppfølging fra starten av. Da de så det var tvillinger kommer jo den ekstra oppfølgingen uansett. Spesialisten som igangsatte behandlingen og som jeg får oppfølging hos får 3D UL etter jul, så jeg gjør regning med at vi ikke trenger å betale noe ekstra.

Både gleder meg og gruer meg, har sett noen 3D bilder og det er ikke alle som er like fine. Det kan se ganske grotesk ut med klemte/forvridde ansikter, men jeg har sett fine bilder også. Uansett blir det spennende! Skal til vanlig UL rett over jul igjen, gjør regning med å få vite kjønnet da.

Er dine enegga eller toegga?

Mine er to-egga ja. Det er dine også ser jeg :)

Vi har også fått hjelp. Våre 2 små er prøverørsbarn.

Så de er veldig etterlengta. Håper bare det går bra denne gangen.

Hadde 1. forsøk i sommer og det gikk desverre galt. Fosteret døde etter 9 uker. Måtte ha utskrapning.

Er veldig positiv til at det skal gå bra nå. Men blir nok ganske nervepirrende når jeg slutter på medisinene. Går nå på østrogen og progestron. Men er ikke lenge til jeg skal slutte med det. Håper da kroppen ordner produsjon av hormoner selv.

Kanskje fineste med 3D bilder når det er vanlig å ta den ordinære ultralyden eller når babyen er enda større.

Annonse

åh så herlig å se!

(jeg har faktisk ikke noe imot å se to små nurk på skjermen jeg...hadde vært kjempekjekt).

Jeg skal på UL på onsdag på mamastork i stavanger, gleder meg masse til det, vil da være i uke 9+6. Var på 1.kontroll i går, får ikke henvisning til tidlig UL (da måtte man hvis ha mistet flere ganger enn en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...