Labbetøs Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Litt utenfor alt som kan kalles tema, men jeg lurer. Vi skal snart dra å ta magebilder hos fotograf. Tenkte å ha bare en nøytral boxer på, og dekke resten med hverandre, på en måte. Vil ha bildene i sort hvitt. Nå driver jeg å planlegger hva vi må ha med, og spørsmålet lyder: Ville dere hatt sort eller hvit boxer????
findus Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Trur det kommer litt an på vinterfargen min... Så siden jeg er temmelig bleik nå, vile jeg nok tatt en som er hvit eller en annen litt lysere farge (fargen forsvinner jo uansett på svarthvitt-bildet og blir grå), og ikke sort. Tror sort ville blitt supersterk kontrast og fremheva bleikebeina mine:)
Vintersol Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Jeg er ingen fotograf, men drister meg til å svare likevel... Dersom bildene tas i sort/hvitt, kan vel klærne dere har på være i hvilken farge som helst. Det vil jo bli i en gråtone uansett. Kanskje blir helt hvitt(sort) veldig hvitt(sort)? Du kan jo ringe til fotografen og høre. Personlig tror jeg at jeg ville hatt sort/mørkt. Ser kanskje litt mindre "undertøysaktig" ut enn hvitt?? Lykke til med bildene =)
SpongeBob Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Sort forminsker, hvitt forstørrer - det kommer helt an på hva du synes om størrelsen:)
Labbetøs Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2006 Ja grå er et godt alternativ, men det har vi desverre ikke. Vil ha samme farge på oss begge ihvertfall, slik det får samme gråtone. Dere tenker akkurat som meg. Sort blir kanskje litt hardt, men hvitt blir så undertøy!
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Hva med å ta på svarte boksere og ha med en hvit hver? Det er jo helt sikkert mulighet til å skifte der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå