Gå til innhold

Da e dagen her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ har termin, men sett her som en stor rosinbolle...!!!

Treng masse fødestøv!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her har du litt:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Fordi jeg er så grei! :-)

Skrevet

her har du litt fødestøv av meg og *******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

lykke til med fødselen som forhåpentligvis skjer snart!

Skrevet

Og her e maaaaaaaaaaaaaaasse fra meg og:

****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Abrakadabra, NÅ MÅ DU FØDE!!!!! Hihihihihi:)

Skrevet

Sender over en stor dose:) **************************************************************************************************************************************************************************************************************************'

***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************

***************************************************************************************************************************************************************************

Kom igjen nå da;)

Skrevet

Tror ikke jeg har annet enn vanlig støv her, men krysser pølse-fingre og tær for at du snart er i gang!! :)

Skrevet

Jeg sender _masse_ fødestøv til deg, snuppa!!!

Håper babyen din kommer snart!!

Skrevet

Signerer Vips-77 sitt innlegg...:)))) Ikke noe fødestøv her i huset heller... Bare begynnende hybelkaniner... men krysser selvfølgelig alt jeg kan!!!!

Håper det skjer noe snart!!!

Skrevet

************************************************* fra meg i håp om at det hjelper! ( vil ha en sms, vet du!!)

klem!!

Skrevet

skulle ønske du kunne få den sms`n, ulvepus!!! Men det ser dårli ut...:(

Skrevet

Kan få litt av meg også, men veit ikke om det hjelper fra ei som aldri trur det skjer noe ;)

Skrevet

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

fråm mi to jo!

Skrevet

Sende deg deg litt fødestøv fra Bergen også - lykke til - håpa det ikkje går lenge no!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...