Gjest Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 eg og godjentene mine sitter å heier på deg
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 nå er jeg helt sprekkeferdig av nyskjerrighet.....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 åh.... posten har ikke kommet.... herregud... dette er tortur!!!!!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 hva hvis de ikke kommer i dag da? da må du dra å kjøpe. kan ikke la oss vente til i morgen.....hehe
Miraculix Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Herregud, nå er minuttene lange altså!!!
babygullz <3 vilde Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 ååå..herregud.... typisk at posten må være sejn nå da!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxkrysser fingra for at den kommer NÅ!!!!!!!!! og at testen lyyyyser positiv ;D
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. desember 2006 #10 Skrevet 6. desember 2006 ja det skal jeg love deg at de er..... åh.. må i kasse å kikke nå igjen. Men når jeg får testene så lager jeg et nytt innlegg her inne "live testing starter nå" skal det hete, så nå er det bare å vente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå