Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Her er min dagens-være-glad-over-liste ) 1) Har verdens deiligste og blideste lille gutt!! 2) Verdens snilleste, kjekkeste og morsomste samboer! 3) Er noenlunde frisk og rask! 4) Vekta viste minus 10 kg i dag, bare 3 igjen. Gamlebuksa passer jippy!!! 5) 4 mnd intensiv trening viser i speilet ;-) 6) Har god råd! 7) Jula nærmer seg ) 8) Alle i familien er friske. 9) Har mange gode venner. 10) Har fått lønnspålegg selv om jeg er i permisjon. Ps. Listen er i tilfeldig rekkefølge. Heng dere på da vel!
silhah og emilie Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 1.har verdens snilleste jente 2.er så lykkeligig som jeg aldrig har vært før 3.har lite penger men driter i det;) 4.det er snart jul 5.11 dager siden fødsel og har allerede gått ned 4 kg;) 6.har en sambo som virkelig elsker meg 7.jeg får til å klippe tåneglene mine selv igjen jippi 8. sambo vaska badet etter en lang arbeidsdag i går;) livet er herlig koselig tråd forresten
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 - Lillegutt er nesten helt frisk og har fått tilbake appetitten ) - Lillegutt har begynt å sove lengre om morgenen (lengre enn 6.00) - Både Lillegutt og storesøster er i superhumør om dagen! - Jeg gleder meg til jul - Mye koselig som skjer frem mot jul (juletrefest, bakedag med venner, jentefest ++) - Jeg er ferdig med julegaveinnkjøp - Jippi! - Jeg har hatt barnepass i dag og har farget og klippet håret ) - Jeg har nettopp blitt tante til en nydelig liten jente
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 1) Jenta mi gulper mindre!!!! JIPPIIIIIIIIIIIII!!! 2) Hun sovnet av seg selv i senga nå 3) Jeg skal på julebord i kveld 4) Jenta mi er nydelig 5) Jeg har en grei familie 6) Jeg er glad i sambo 7) Jeg er nesten ferdig med julegavene 8) Jeg veier mindre enn før jeg ble gravid 9) Det er snart jul!! 10) Om 9 dager er det lønning
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 1) Noen ser mange små og store positive sider ved livet! Dette gjorde meg i godt humør! :-)
Chatzy Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 - Tassen lærer noe nytt hver dag -Tassen er alltid i godt humør -Gleder meg til jul -Har verdens beste samboer -Har verdens beste gullunge -Har familie og venner -Alle er stort sett ganske friske -skal shoppe julegaver snart det blir koslig alt er bare strålende for tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå