Gå til innhold

7 av 13 egg er befruktet :-)))))))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer Emma!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så utrolig gøy å høre:-)))

Det samme har jeg følt hele tiden under dette forsøket som også er mitt 4 forsøk. Mye mere egg, flott egg på frys til og med.

Nei, alt har vært og har føltes mye bedre hele tiden.

Du skal nok se at all gode ting er 4 for oss:))) *håpe*håpe*

Om mensen ikke kommer inatt, så skal jeg bort på labben og ta blodprøve imorgen tidlig. Beveger meg inn i rugedag 13 as we speak...

Lykke til videre!

God klem fra meg:)

Heiiiii :-)

Ja, det er ganske spennende, men jeg kjenner jeg er litt mer rolig enn jeg først selv trodde....?

Tja, mensen ja.... Den har vel helst dukket opp rundt testdag, så jeg føler meg laaaaaangt fra trygg. Så det at den har utelitt til nå, trenger absolutt ikke være noe positivt tegn for meg for å si det sånn...

Det kan mer enn gjerne komme inatt - den dritten :-(

Har hatt veldig ømme pupper hele tiden takket være pregnyl m.m. Eller så har mensmurringene forsvunnet og en del stikkninger der nede har overtatt de siste dagene.Litt vondt egentlig, nett som om at noen stikker meg med nål.... au!

Men jeg vet ikke hvordan dette ender og har ingen overveldene følelse for verken det ene eller det andre alternativet....men jeg håper:-)))

Når skal du sette inn? Vet du hvor mange egg du får tilbake?

Det er jo et helt kanonresultat på deg da:) Har blitt litt av ei ordentlig verpehøne du*knis*

Klemmer:-)))

Ja dette er spennende for deg -ivf. Vi får bare HÅPE mensen holder seg LAAAAAAAngt borte. Man blir jo så lurt av alle disse hormonene så det er ikke lett å ha følelse for det ene eller det andre.

Det med den nåla høres vondt ut, men er det fordi egget fester seg så kan det bare stikke i vei!!!

Jeg skal sette inn på fredag. Egga får tre dager i varmeskap, det er både spennede og skremmende. Også får jeg to inn. Satser på tvillinger..he he.

Har drømt flere ganger at jeg får tvillinger og går høygravid på sommeren. Nå ligger alt til rette for det, så HÅPE HÅPE

Klem:)

Annonse

Gratulerer!!!! Dette er kjempebra:-)) Vi har fått gode andeler befruktede egg alle sammen i uke 49 klubben.

Holdt nesten på å glemme å gratulere deg, jeg. Det var IKKE meningen.

Men; synes jeg så at du skal sette inn på fredag først?? Hvorfor det? Visste ikke at de gjorde det i Porsgrunn engang jeg..

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...