Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Her er en link til alle som lurer på om ungen er tidlig ute, normal eller treig http://www.lekegrinda.com/det01.shtml
♥sjiga♥ Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 hjelp da er gutten min tidlig ute da. han er 16 dager løfter hode samt skuldrene høyt og støtter seg på albuene. dette har han gjort siden han var ca 1 uke gammel. og han begynte og rulle fra mage til ryggleie for 4 dagersiden. han ler i søvne. men dette gjorde datteren min også tidlig så jeg trodde det var normalt jeg da. jaja alle barn er vel tidlig uten med noen ting og senere ute med andre ting.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Når de ler i søvne er det som regel vondt i magen!
så var vi 4 Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Det er bare ei myte at latter og smil har med magesmerter å gjøre.
Katta&Eira Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Det tror jeg man kan se på smilet. Min jente lo også i søvne, og smilte, og jeg tror ikke hun hadde vondt i magen da. Det så bare hjertelig ut. Men noen ganger smilte hun mer bittert og med rynkede bryn. Da hadde hun nok vondt i magen ja. Men så kjekt med det stedet hvor man kan se gjennomsnittet :-) Min er ganske tidlig på pinsettgrep, snakking og slå ting sammen, var litt treig på rulling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå