Gå til innhold

Voksesmerter

Lene4021

Anbefalte innlegg

Hei

Må spørre noen med erfaring her inne. Jeg er 11+1 i dag og venter 2 små til sommeren. Jeg lurer på om noen av dere andre kjenner eller har kjent noen form for smerter i muskulaturen i magen. Jeg har vokst en del bare den siste uka og føler at den "ytre" muskulaturen i magen verker. Litt sånn krampeaktig. Jeg forstår jo hvorfor jeg vokser så mye og at det kanskje ikke er så mye å gjøre med, men det er litt ok å vite om det er bare meg eller om det er vanlig!

Fortsetter under...

hei:) vet ikke om jeg kan hjelpe så mye, har et svangerskap bak meg med 1 lite knøtt i magen som forøvrig er litt over 1 år nå,

og har for tiden 2 små knøtt i magen...

jeg har hatt endel smerter som jeg vil sammenligne med kramper eller "senestrekk" i magen samtidig som jeg har hatt endel

"stikninger" i magen, som jeg regner med er såkalte voksesmerter, syns jeg husker dem fra sist men de er litt mere merkbare denne gangen:)

tror nok mest sannsynlig at det er helt normalt:)

er forresten i uke 17 nå(tror jeg,var på ultralyd å da sa de at jeg hadde kommet lengre men ikke akkurat hvor mye lengre) så man får bare vente å se...:) ønsker deg lykke til

Hei begge to!

Tusen takk for svar, det er godt å få bekreftet at det er helt normalt. Jeg har vokst noe helt vanvittig de siste 2 ukene og når jeg tenker etter er det jo både hud og muskulatur som utvider og strekker seg og når det skjer i dette tempoet er det ikke rart at det føles litt trangt! Hos meg begynte det imidlertid i uke 9. Er i uke 11 nå, ser veldig gravid ut, folk tror jeg er mye lengre enn jeg er. Kjekt å kunne fortelle at jeg venter tvillinger da. Men jeg håper det bremser opp litt, for ellers kommer jeg til å bli helt vanvittig kjempe-diger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...