Susanne-75 3 gutter! Skrevet 7. desember 2006 #51 Skrevet 7. desember 2006 He he:-) Syns det er fint likevel jeg:-)
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 7. desember 2006 #52 Skrevet 7. desember 2006 Bendik er nydelig!! Vi hadde det også på lista!!
♥maxen min♥ Skrevet 7. desember 2006 #53 Skrevet 7. desember 2006 Lillegutten vår heter Max Marius han! Marius er det jo ganske mange som heter, men han er oppkallt etter pappan sin så derfor heter han Marius også. Max er ikke så vanlig men vi syntes det var kjempe tøft og passet veldig godt sammen med Marius. Folk synes det er et veldig artig navn!!
Stjerne37 Skrevet 7. desember 2006 #54 Skrevet 7. desember 2006 Gutten vår heter Linus,flere i familien reagerte med en gang,men nå kan han ikke hete noe anna,er bare Linus.Får vi ei tulle engang skal hu hete Tiril,Othilie eller Villemo.Bryr meg fint lite om hva andre syntes om navnene vi velger.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #55 Skrevet 7. desember 2006 Guri! Helt snodig. Kunne ha skrevet innlegget selv. Gutten vår heter også Linus, flere som reagerte. Men han er bare en liten Linus! Er så glad i navnet. Det rare er at dersom vi får ei jente en gang skal hun hete Tiril. Otilie er jeg også glad i, men ikke mannen min.
Stjerne37 Skrevet 7. desember 2006 #56 Skrevet 7. desember 2006 haha,mannen min liker heller ikke othilie,men jeg jobber med saken for å overtale han,men blir nok tiril for han elsker det navnet,veldig snodig hehe
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #57 Skrevet 7. desember 2006 Minstejenten min heter Malaika Louise. Delvis fordi hun er halvt Tunisisk. Kommer til å bruke Malaika til daglig. Men ville hun skulle ha et mer norsk navn og, derfor fikk hun Louise i tillegg.
Tibra Skrevet 7. desember 2006 #58 Skrevet 7. desember 2006 Hei Ville nå bare si at Linus er et ganske så vanlig svensk navn, så skjønner ikke at så mange reagerer så voldsomt på det... Har ei venninne med en liten Linus, kjempesøtt synes jeg, men hun har fått mange rare reaksjoner, som "har dere funnet på det selv?" "er det et navn?". Heia Sverige
LilleStjerne Skrevet 7. desember 2006 #60 Skrevet 7. desember 2006 Da må du se filmen "søvnløs i Seattle" med Meg Ryan og Tom Hanks. Sønnen til Tom Hanks i filmen heter Jonah og han er bare kjempe søt...!! :-)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #61 Skrevet 7. desember 2006 Har sett den flere ganger, han er kjempesøt!!! ;-) ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #62 Skrevet 7. desember 2006 Her vi bor er Eira et etternavn, tenk om hun gifter seg med Jan Eira ... hi hi hi. Det var bare en liten morsom tanke jeg ifkk. Var litt uvant å tenke på det som et fornavn, men det var pent!
allergibarn Skrevet 7. desember 2006 #63 Skrevet 7. desember 2006 Sikkert VETLE med e tilslutt?? det er jo et ganske vanlig guttenavn og det er kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #64 Skrevet 7. desember 2006 Må le. Tydelig at Linus, leander, Tiril, Tristan ol ikke er så spesielle lenger. Er nok større sjanse for at det er 2 Linus i en klasse enn 2 Terje.Tror Hi tenkte på mer spesielle navn.
pompen06 Skrevet 7. desember 2006 #65 Skrevet 7. desember 2006 vi har en litt internasjonal familie så var egentlig viktig å ha ett navn som funket på mange språk.. men det ble ulrikke.... jeg har alltid syntes det er fint.. også er verken vanlig eller uvanlig... synes det er fint jeg om man har ett uvanlig navn(til en viss grad riktignok)..
~Endorfina~ Skrevet 7. desember 2006 #66 Skrevet 7. desember 2006 Her var det mange fine navn!! (og noen mindre fine, men det trenger jeg jo ikke si høyt Må si meg enig i at Tristan, Matheo, Nadine ++ er knallfine navn. Mange av navnene er helt vanlige der jeg bor, f.eks, Eira, Aron, Tiril, Frid osv Vi har kalt dattera vår Elvira. Kanskje ikke så veldig uvanlig, men har ikke hørt om mange som har valgt det samme. Var nok en del familiemedlemmer som hadde ønsket vi valgte noe annet, men ingen som har sagt det altfor høyt. Bare synd at Elvira Nicolaisen er så hypa i disse dager, menmen...
Cat&Gullungene Skrevet 7. desember 2006 #67 Skrevet 7. desember 2006 Mange fine navn! Fanny er vel et svensk navn, og egentlig ikke så veldig uvanlig, ihvertfall ikke der borte. Jeg synes det er kjempefint, foreslo det for mannen min, men han likte det ikke (er italiensk, så det var kanskje litt spesielt for ham). Ellers liker jeg Eira og Aron godt. Linus er søtt, men synes kanskje det ikke passer så godt på en voksen mann ;-) Vår jente heter Josephine. Jeg kjenner ingen andre som heter det, selv om det ikke er et uvanlig navn i seg selv.
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #68 Skrevet 7. desember 2006 Tora heter jenta mi. Kanskje ikke så "rart" men heller ikke så vanlig. Angrer ikke, men merker at ikke alle synes det er så fint. Men det skiter jeg i:-)
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 7. desember 2006 #69 Skrevet 7. desember 2006 Gutten min heter Nataniel, er storfornøyd har ikke angret er sekund. Har fått en del reaksjoner her på navnet men det har jeg overhode ikke brydd meg om:=)
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 7. desember 2006 #70 Skrevet 7. desember 2006 åå stiligt og se at det er flere Nataniele"r her.. Min vidunderlige gutt heter Nataniel, angrer ikke et spor... er mega fornøyd. Har fått en del reaksjoner her oxo av div folk men gidd eg bry meg?NEI...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #72 Skrevet 7. desember 2006 Hørte om en Torny Møyfrid en gang. Det synes ikke jeg er noe fint i hvertfall!!
tessa 82 Skrevet 7. desember 2006 #73 Skrevet 7. desember 2006 Navnet vi har valgt til gutten vår er ikke så spesielt, men det er ikke så mange som heter det... Vemund... et veldig sterkt og norrønt navn som betyr beskyttelse og verner.
Oktober2006_mamma Skrevet 7. desember 2006 #74 Skrevet 7. desember 2006 Slenger meg på linken her Vi har kalt tulla vår for Saga Marie. Fått masse reaksjoner. Mest positivt! Det eneste er vel svigerforeldrene som nekter å bruke annet enn Marie. Men det er greit for meg. Vi angrer iallefall ikke på navnet! Var pappa'n som bestemte navnet og jeg syns det var nydelig Ifølge jordmoren jeg hadde under fødselen (hun var svensk), så var Saga et helt vanlig navn i Sverige.
Videlivi Skrevet 7. desember 2006 #75 Skrevet 7. desember 2006 Vi er veldig fornøyde med navnevalget her. Hun heter Alvida, et veldig gammelt norrønt navn. Kun tre ( fire med henne) som heter det som eneste fornavn i norge, to som har det som mellomnavn. Navnet betyr Lysende i strid, og alvekamp, stammer fra Alvhild eller Alvhilde. Passer bra da våre navn betyr kamp og strid, og seiersvokter. Alle syns navnet er fint, og at hun passer godt til det, så fort de får smakt litt på det. Valget hvis det ble en gutt var Trym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå