Gå til innhold

Ingenting sees på meg ennå....

Anbefalte innlegg

Er snart 17 uker på vei.. men kan ikke se noe på meg at jeg er gravid.. synes dette er litt rart! Magen kjennes litt hard ut noen steder, men er ikke blitt noe større...

Venter bare på at magen skal vokse,jeg... føler meg ikke gravid slik det er nå.... :) Flere som har det slik, eller går alle rundt med mager??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7363728-ingenting-sees-p%C3%A5-meg-enn%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likt for meg. Er 16uker i dag og magen under navlen er f-l-a-t. Min originale ligger over navlen og er litt gele, men der babyen er-nothing. Bare hardt. Men JM sa i dag at magen trenger ikke komme før i 5mnd el ca ved 20sv.skapsuke.

Jeg er 18+6 i dag, og heller ingen gravidmage å se her! Har dog akkurat (for 1 uke siden) annonsert at vi skal ha barn, og inntil da syntes jeg det var greit at det ikke var kommet noen mage. Men, nå som det er offentlig, hadde det vært kjekt med litt gravidmage, slik at det ser ut som jeg er gravid, og folk ikke tror det er noe jeg innbiller meg...

Men, det er jo greit å se fordelene ved ikke å ha mage også. Jeg har ikke gått opp noen kilo og kan bruke mine vanlige klær litt lenger (skifter dog om til mer komfortable klær når jeg kommer hjem fra jobb).

Regner med at magen kommer tidsnok, var på ordinær ultralyd forrige uke og vet i hvertfall at babyen i magen har det bra, og det er jo det som teller :-)

Jeg er 18+0 i dag, og i løpet av den siste uken har det skjedd mye. Frem til for 4-5 dager siden var det bare såvidt det kunne skimtes (er også vant til flat mage), men nå kan en se at jeg er gravid når jeg går med en litt stram topp. Så det kom ganske plutselig for meg, og det vil nok variere for de fleste. Men det er ganske deilig å endelig ha litt 'bevis' for graviditeten! :o)

Annonse

Er i uke 18 - og er annen gangs - men ingen mage her heller. Er tynn fra før 53 kg/170 cm) , og skulle kanskje tro at det synes tidligere da, men den gang ei...Hvis jeg legger godviljen til, kan jeg så vidt skimte en liten kul når jeg legger meg om kvelden, men neste morgen er det flatt igjen...

Jeg er 16+4 og også ganske så flat. Kjenner at magen er litt hard med en bitte liten så godt som usynlig kul på kvelden. Kan også kjenne det på morran før jeg står opp, inntil jeg har vært på toalettet, da føles det omtrent helt som normalt, ikke synlig.. Har litt lyst på mage snart:)

Godt å høre at det er flere som ikke har fått noen mage ennå... :) Da er det vel helt normalt, bare jeg som er litt utålmodig! :)

Gleder meg sånn til å kjenne liv... og å kunne kjenne på magen at det er noe dær inne... Men det kommer vel etterhvert,da.. Da når jeg vel tidsnok å irritere meg over den store magen,og å se frem til at den skal bli borte igjen.. :)

Hehe, det tror jeg nok.. :) Gleder meg bare til å vise frem... men får vel nyte tiden frem til det blir tungt!

Er så godt å lese om at det er flere som har det slik som meg, høre at det faktisk er normalt.. blir litt beroliget da, og tenker at da er det vel normalt!

Annonse

Takk og pris at jeg fant denne tråden!

Jeg er 17 + 4, og har vært litt bekymret i det siste for at det ikke er noen utvikling av "magemålet".... Slik var det også i forrige svangerskap.

Er andregangs og forrige gang kom datteren vår i uke 27 p.g.a. at hun fikk for lite næring i magen. Leter hele tiden etter tegn som skal fortelle meg at dette svangerskapet skal bli annerledes, men så langt er det ikke så mye annerledes enn sist. Ikke det at det betyr at det samme som at denne babyen også får for lite næring i magen, men angsten sitter i bakhodet. Godt å høre at det er mange andre som også får sen mage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...