Gå til innhold

Kjempe kvise (?) innvendig i underlivet...... hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget i går at noe var ubehagelig og gjorde vondt når jeg skulle tørke meg etter at jeg hadde vært på do. Må etter en stund kjenne etter og kjenner en stor klump (ca 1 cm lang og 0,5 cm bred) innvendig på de ytre kjønnsleppene. Denne gjør kjempe vondt. Klarte ikke se den selv skikkelig så stakars samboeren min måtte trå til. Han tror det kan se ut som jeg får en kjempe kvise (kong) der.

Jeg ble plutselig litt engstelig for kjønnsvorte? Har aldri hatt det før ( i alle fall ikke utbrudd ) Men etter å ha lest på nett og sett bilder av det så ligner det ikke. Dette er også bare en. (fikk tilslutt sett "kvisa" med hjelp av speil.

Er rimelig fødeklar nå og lurer på om sånt kan komme i forbindelse med dette? Noen som har opplevd lignende? Bør jeg ta en gu?

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg. Jeg kan fortelle deg at jeg har noe liknende.. bare at den gjør ikke vondt lenger! jeg trodde også det var kjønnsvorte,men det likna ikke. Jeg ville egentlig ikke spørre legen min heller, fpr syns det var litt ekkelt, men jeg måtte jo få skjekka det. Det likner ikke en kvise akkurat, mer som en liten huddings liksom..samme farge som resten rundt,kanskje litt hvit..uansett, så sa legen at det kunne man få hvor som helst på kroppen og at det ikke var noe jeg evt kunne gjøre noe med før etter fødselen uansett.. tror ikke det er noe farlig,men du bør vel høre med lege, for det er jo ikke sikkert det er det samme, det bare hørtes litt ut som det samme:)

Lykke til=)

Skrevet

Etter å ha lest endel om kjønnsvorter nå så tror jeg mer det er en stor kvise eller noe. Denne gjør vondt /er ubehagelig hele tiden. Klør ikke, men vond fordi den er innvendig. Problemer med å få tørket meg bla.

Takk for svar! Kan jo være noe lignende du hadde også. Hvis ikke det forsvinner like raskt som det kom så får jeg ta en gu.

Skrevet

hvis jeg var mye borti den( når jeg tørka meg å sånn) kunne det skje at den ble sår, det sa legen også, at det kan hende den kan gjøre vondt innimellom. jeg har ikke hatt vondt der på en stund nå,da.. ja,nei, vi veit jo ikke om det er det samme, men ifølge legen, virket det ikke som en kvise..(men det kan jo hende det er det du har)..han sa liksom at jeg bare sku la den være.. den plager meg jo ikke nå, pluss at uansett må jeg vente til etter fødselen og jeg vil fjerne den..

Leste også masse om kjønnsvorter osv, men fant ut siden det bare var en og at den ikke likna blomkål, kunne det ikke være det..

Men det må jo være fryktelig ubehagelig at det gjør vondt hele tia.. :/

får spørre legen..:)

God jul forresten:D:D

Skrevet

hehe, ligner ikke blomkål denne heller! :-) Må le litt også, mye rart når man er gravid!

God jul!! :-)

Skrevet

hehe, ikkesant! jeg tørte jo så vidt ta det opp med legen! jeg viste jo ikke om det var noe med graviditeten eller ikke..

for man kan få vorteutbrudd når man er gravid liksom!

men men..det skjer rare ting med kroppen hele veien. Så lenge man får bekreftet at alt er som det skal, er det en lettelse:)

Håper det ordner seg da, vil gjerne høre hva legen din sier, om du får det undersøkt!:D

Skrevet

Hei. Ville bare si at det kan jo hende du har fått en åreknute?? Da er det nok ikke noe lurt å klemme på den iallefall... Har lest at det ikke er uvanlig å få åreknuter både rundt/i endetarm og på kjønnsleppene, foruten leggene selvfølgelig :/ Spør legen, han/hun har helt sikkert sett og hørt værre ting før : )

Skrevet

æææooo!! klemme pån! jeg tror hun har vondt i den, jeg..

:|.. åreknute.. hm.. den tanken hakke slått meg.. men legen min er ganske distrè da.. siden han bare sa: "den kan bare være der" haha

Skrevet

har lest om åreknuter også ja...... er de vonde??

har ingen andre steder men det har vel ingenting å si.

Skal få meg en legetime så får vi høre hva han sier!! Hvis han har TID til å sjekke da....

Skrevet

Tenkte på åreknuter jeg da jeg leste dette.. Har hatt kjønnsvorter da jeg var yngre,ikke godt. De var vonde og klødde og blødde.

Ta en tur til legen du å få en ordentlig sjekk. Ikke klem ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...