Gå til innhold

HMS- hvor langt er du på vei??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du skrev at du hadde vært på Ahus, og etter målene på tassen din å dømme er vi ikke så langt unna i uker, kanskje?

Jeg ryker antagelig på en tur dit selv i dag.. Hva kan jeg vente meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Nunnemor! :-)

Har vært på akupunktur i dag. Det var en avslappende affære, og særlig bra ble det da hun tok blodtrykket mitt etterpå og det var NORMALT!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)))

Jeg har termin 17.1, så jeg er vel ganske nettopp passert 34 fullgåtte uker. Du da?

Hva kan du vente deg på Ahus.. MYE VENTING! :-) Særlig om du havner på føden og ikke på poliklinikken. Ellers var det hele en positiv opplevelse. Jordmødrene (traff to siden det var vaktskifte), sykepleierne og gynekologen var fantastisk hyggelige. Det var i hvert fall ikke pga. dem at blodtrykket føyk i været. De puslet rundt meg og spurte om jeg ville ha noe å drikke, noe å lese på og selv om jeg lå der og bare ventet stakk de jevnlig innom for å spørre hvordan jeg hadde det. Må si at etter det besøket har jeg svært få bekymringer for oppholdet når jeg skal dit og det er virkelig alvor. :-)

Når det gjelder hva jeg gjorde av undersøkelser, så koblet de til en maskin til magen som målte fosterlyd. Jeg fikk en dings i hånda som jeg skulle trykke på når jeg kjente spark. Lå med dette i ca. 20 min. Etter det tok de blodtrykket, flere ganger, og fylte ut noen skjemaer. Så ble jeg sendt avgårde for å ta blodprøver. Til slutt var jeg hos gynekolog for ultralyd.

Jeg var der i omtrent 3 timer, men det var med mye venting. Gynekologen måtte jo blant annet løpe avgårde et par ganger fordi hun ble ringt etter fra fødestuene.

Skrevet

Dytter en smule.. :-))

Skrevet

Forresten, ble det tur på føden for deg i dag, Nunnemor???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...