Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mange av dere som trener? gutten min er snart 3mnd. jeg har vært på trening 2 ganger etterfødselen, begge ganger har jegvært tom for krefter 2-3 dager etterpå, og virka som om jeg har harr litt mindre melk dagene etterpå. er det kun jeg som sliter med dette?? tenkte å trene fast 2-3 ganger i uka over nyttår, men orker jo ikke de om jeg skal gå å være totalt utmatta konstant...?

Skrevet

begynn i det små og bestem deg for EN gang i uka etter nyttår. det skal jeg. Ellers får vi mye mosjon gjennom vogntrilling og babybæring!!

Skrevet

Jeg prøver å trene 2-4 ganger i uka, på elixia (vesla her er også 3 mnd). Er så deilig med den treningen, får litt tid til meg selv, "gratis" barnepass samt at jeg iallefall får masse energi og overskudd av det! Jeg sleit litt med lite melk i begynnelsen og husker at min første joggetur satte virkelig melkeproduksjon i gang, tror det var fordi jeg slappet ordentlig av etterpå og ikke stresset. Jeg har motsatt erfaring der iallefall. Tror du kommer til å heller få mer overskudd hvis du gir det et par forsøk til. Du kan jo begynne litt rolig!

Skrevet

Jeg trener litt hver dag. Så lenge man passer på å ikke overdrive i starten er det lettere å holde på motivasjonen. Og når du har holdt på i et par uker blir oftest formen så bra at man har lyst til å fortsette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...