Gå til innhold

Nattevakter/sykmelding..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører egentlig til på 2 tri,er i uke 27.Jeg jobber kun nattevakter,har 65% stilling.Begynner å bli sliten,kvalm og uvel på natt,da særlig helgene da jeg har tre nattv.på rappen(30 t).Ville bare høre med andre i lignende situasjoner om når de ble sykmeldt osv.Tilrettelegging ser jeg ikke så lyst på,ikke dagvakter iallfall,der en må bøye seg mye.Ønsker svar på dette,og om noen jobber natt enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fleste som går kunn natt pleier og få tilrettelagt evt sjukmelding fra tidleg i svangerskapet pga at gravide ikke skal gå natt.

Jobber i 3 delt turnus så har fått tilrettelagt slik at jeg har fått andre vakter en natt, er jo bedre å få tilrettelagt en å måtte gå hjemme da??

Skrevet

jeg jobber kun netter på sykehjem 60%. Jeg er 33+2, og jobber fortsatt. Var sykemeldt i 2 uker da jeg var i uke 26-28 fordi jeg ikke sov når jeg hadde fri, men det gikk seg til. Satser på å jobbe 1,5 uker til. skal da til legen, og d blir mye stress der i jula

Skrevet

Jeg jobber 3 delt turnes. Er 50% sykemeldt. Jobbet 2 nattevakter i helga. Synes det er bedre med nattevakt en de andre vaktene siden det er mye roligere i avd da. Er 31 uker på vei. Neste nattevakt er i jula, tror ikke jeg kommer til å jobbe natt da siden jeg er såpass langt på vei.

Skrevet

Jeg jobbet natt på bakeri,der det var mye fysisk jobb,så å bli omplassert til dag var egentlig ikke ett alternativ,fordi det var jo akkurat samme type jobb og hadde ikke gjort så mye for min del. Jeg svimte veldig lett av og var veldig mye kvalm i begynnelsen av svangerskapet,og de hadde ikke mulighet til å omplassere meg,så da gikk jeg over på svangerskapspenger.

Skrevet

Jobber 100% nattevakt på sykehjem. Er i uke 31. Tar og dagvakter og kveldsvakter når de mangler folk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...