Gå til innhold

Hvor tidlig startet dere å handle klær/utstyr?

Prøvigjen

Anbefalte innlegg

Jeg er kun i uke 11, og har enda ikke kjøpt en eneste ting til småttingene. Føler det er altfor tidlig enda..men samtidig så har man jo litt lyst. Dessuten vil det jo koste en del dersom man skal kjøpe alt på en gang...(og det er jo dobbelt opp med to stk=). Hvor tidlig har dere andre startet? Og hva kan være lurt å starte med?

Krepsemor -

Fortsetter under...

Hei..jeg har kjøpt noen bodyer,sokker,bukse greier o.l..har kjøpt vogn og seng dyner og laken..det fins jo ingen regler for når du kan begynne,men jeg har ventet i noen uker nå,for å handle mer..nå skal jeg vente til etter ul..den er om 6 dager..da blir det mer handling av store ting lissom..kos deg..og handl litt småtteri..

Hei! Vi går inn i 29.uke imorgen. Vi begynte å kjøpe ting for ca 3 uker siden. Vi har kjøpt ting etter hva vi har funnet. Hvis vi har funnet rimlige tilbud har vi passet på. Vi begynte å spare når vi fikk vite om tvillingene slik at det ikke blir så dyrt nå som shoppingen tar til for alvor. Moro med shopping!!

Hadde kanskje begynt litt tidligere enn meg hvis jeg var deg. Er VELDIG tungt å gå rundt å shoppe nå..

Lykke til!!!

Hmm...Her startet vi vel egentlig ganske tidlig jah.... Kjøpt vel vogna allerede da jeg var 3,5 mnd på vei.... Syns liksom ikke det var noe og vente med jeg dah.... Og i og med at det er to også så syns vi det er greit. Nå er jo vi kjempe heldige også som har snille besteforeldre som trår til med vogn og senger, det er jo kjempe deilig bare det. Det bli jo trossalt dyrt da dette blir våres første nurk. Mmm gleder meg så suuper mye jeg nå selvom det vil bli mye nytt til og begynne med.

Masse lykke til da ;)

• 3 uker senere...

Vi er nok ikke de eneste som fristes av å handle inn litt utstyr=) Det er vel noe med at "nyheten" må synke litt inn først, samt at man kommer gjennom de første tre månedene før man er litt mer på den sikre siden.Er nå i uke 14, så det går jo framover... Sitter forresten nå og kikker på nettet for å gjøre meg opp en mening om barnevogn. Herregud -det er jo en drøss av muligheter. Men har liksom fått for meg at jeg vil ha en trehjuling som fungerer bra i snøvær og ikke bare på kjøpesenter (jeg springer ikke ned disse sentrene uansett så..;-). Men hva skal man egentlig se etter?

Krepsemor -

Annonse

Hvis det er trehjuling du vil ha, så anbefaler jeg phil and theds sin... den har litt større fremjul en teutonia, kan låse fremhjulene så de går rett, også er ryggstøtten litt lengre en på andre vogner så du kan bruke vognen lengre.... solide vogner.... koster 6900 for en ny =O)

den skal hvertfall vi ha :)

Ventet til etter ul i uke 18 vi. Angrer litt på noen gode salg jeg ikke slo til på + at det er faktisk ganske mye som skal handles inn. Nå er jeg i uke 24 og blir fort sliten av shopping, så jeg har tenkt å få unna resten i løpet av de neste par ukene. Så mitt råd er og slå til på gode salg også kjøpe ting du faktisk ikke "klarer" å gå forbi;)

Måtte selv kjøpe i love mum sett til mine knøtter i dag..he he. Her shoppes alt vi ønsker oss og som mulig trengs.

det er faktisk ikke så mange i norge som selger den ennå.... men gå inn på philandteds.com så får du hvertfall se vognen :)

jeg skal kjøpe min i en butikk på gjøvik, men har ikke funnet den så mange steder på nettet desverre.. hsker ikke hvilke få det var =/ sorry...

jeg ventet til uke 25 ca er i uke 30 nå,etter det har jeg samlet litt klær,stellekomode,seng men ikke vogn.....

nesten vondt å si det men tvillingsvangerskap er et risikosvangerskap,alt kan skje til og med helt frem til fødselen med en eller begge to!(bank i bordet)

jeg hadde blitt helt knust hvis dt skulle skje noe med den ene også måtte jeg hjem å se på alt det dobbelte jeg har kjøpt,er enda skeptisk men tvillingvogner er jo på salg nå i jan så jeg tror jeg må gi meg med redselen nå:-)

husk at etterhvert får man veldi mye gaver oxo, g det er mye som kan fikses når de er ute.

:-)

PS:jeg synes vi tvilling-jenter skravler for lite her på debatten vår.

skjerpings,jenter!tvilling-gravide er ikke som andre gravide.

Annonse

Vi handlet ganske tidlig det met nødvendigste som seng og vogn, bilsetemog litt klær jeg kom over på salg. Veldig glad for dette for ungene kom uventet 5 uker før tiden. Man er også så sliten på slutten så greit å være ferdig i god tid. Kansje greit å vente til uke 25 også da for da er det jo gode sjanser for at ting ordner seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...