Gå til innhold

UKE 8 idag og har hatt smerter helt fram til nå.....NORMALT?!?!??!????

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Jeg har en liten ting her som jeg HÅPER dere kan hjelpe meg å svare på, er i uke 8 idag (jeee...), men helt ifra jeg fant ut at jeg var gravid, for en mnds tid siden, har jeg hatt "menssmerter" som kommer og går HELE tiden.... noen ganger kjennes det SKIKKELIG godt sånn at jeg må "stoppe" opp litt....

Idag så jeg litt brun utflod også..... er dette farlig.......???

Hjeeeeelp.........

Sitter på jobb nå, så håper noen kan svare meg fort, for ER så bekymra......

Klem

Fortsetter under...

heisann!! det kan være helt normalt.. mange blør flere ganger men det er normalt for det.. spess om du hadde sex i går eller noe, for vi har masse små blodkar som lett kan sprikke, og du kan derfor ha blødd igår eller dagen før, men at det kommer ut først nå,og da brunt..men jeg ville gjerne ha sjekket det hvis jeg var deg.. sånn at du ikke går rundt å er bekymret!?!

klem

du kan iallefall ta en tlf og høre hva legen sier!?! så får du iallefall roet deg litt.. jeg har ikke vært borti det selv, men vet bare at hadde d vært meg hadde jeg nok ringt (kanskje litt overnervøs-men sånn er det vel )

krysser fingrer og tær for deg..:) klem

Annonse

Heisan:)

Jeg vet at vi alle er forskjellige, og at symptomene kan bety ulike ting, men jeg var også plaget med akkurat slike smerter som du beskriver. Jeg er nå i uke 11, og alt ser normalt ut i følge legen. Jeg ble også fryktelig redd, og var sikker på at noe var galt. Legen tok en GU på meg, og kunne konkludere med at det i alle fall ikke var svangerskap utenfor livmoren slik jeg fryktet.

Jeg opplevde at smertene avtok etter dette, dvs. ca i uke 8, og nå er de helt borte. Jeg tror faktisk at jeg fikk enda vondere av å gå rundt og bekymre meg, så mitt råd er at du kommer deg til legen og får undersøkt deg. Alt er ganske sikkert normalt:) Lykke til!!

Hei

Jeg har også hatt sånn. Er 8+3 nå og fra uke 4 og til for et par dager siden har det vært fryktelig vondt ca 90% av tiden. Spesielt om natta var det helt håpløst.

Så ga det seg plutselig, ihvertfall med de ekstreme smertene. Nesten så man savner det, for jeg ble jo kjempebekymra når de plutselig ble borte:-)

Men det er nok antagelig helt normalt, livmoren vokser jo, tenk hvor mye den skal vokse. Jeg har ihvertfall ikke bekymret meg så veldig for det, det virker bare som om noen får det sterkere enn andre. På den annen side har jeg jo ikke vært kvalm, så jeg får jo være glad for det:-)

Hei igjen jenter....

Ikke sikkert jeg ER i denne "terminklubben" engang...

Ringte legevakten igår kveld, da sluttet det med brun utflod og det kom lyst blod heller, var SÅÅÅ usikker, så de sa jeg bare måtte komme innom så skulle de se på det. Gav meg time idag hos gynekolog...

Tok innvendig UL, sa at ENTEN så var jeg mye kortere på vei enn det vi tror (7+2), ELLER så kan det være begynnelsen på en spontanabort.......

spiren min er så liten sa hun, kunne nesten bare se fostersekken og noe som hun mente var det bitte-lille hjertet...

fikk tatt blodprøve idag, tilbake igjen på søndag og ny time hos gyn neste FREDAG......

er så REDD..............

HVORDAN i all verden skal jeg klare å HOLDE meg heeeeelt fram til da.......??

Ja....

Da var det over for min del her inne..... Dro til legen for å sjekke opp i dette her, fikk time hos gyn med to blodprøver og det store og det hele....

Så da fikk jeg det bekreftet igår som jeg hadde fryktet........

Off.... er bare så trist og leit alt sammen......

Vi hadde jo virkelig begynt å glede oss til dette, og hadde planlagt og fortelle familien over helgen nå.....

Må bare ta en pause fra bim nå, så sees vi kanskje igjen senere en gang....

MASSE LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...