Gå til innhold

Birth Planning Senter

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei men har hørt om en del andre.. hvor stor er egentlig sjangsen for at man har eggeløsning og blir gravis på en sånn måte?det koster vel også litt og sjangsene for å bli gravid er vel liten.. er det ikke lettere og lage jenter en gutter :) har lyst på gutt men treffer aldri eggeløsning å får bare jenter... høres jo spennende ut at de garanterer med 96 % men hva er prisen????

dette har å gjøre med ph verdier hos kvinnen (som er dels ansvarlig om du får jente eller gutt). I tillegg kjøper du en kallender hos dem som sier ifra når du bør ha seks for å få bestemt kjønn (koster 70 dollar). Men du har rett; det er ikke lett å bli gravid uansett, så det å vente på den ene bestemte dagen høres vanskelig ut. Men de sier at disse datoene er veldig korrekte slik at hvis du følger deres dato da har du 96% sjanse. Jeg har lyst å prøve det ut, men det er ingen som hørt om dem og det er nesten 'to good to be true'. Jeg har bare en sjanse til, så er i tvill om vi skal gå for den eller den '3 dager før el'. Jeg tror jeg blir veldig nervøs dersom 'deres dato' faller akkurat på el dagen. Det var slik jeg fikk mine to gutter!

Hva synes dere?

Annonse

Så morsomt å høre at det er flere som har hørt om det. Jeg begynte å lure på om den eksisterte. Kjenner du noen som fikk gutt eller jente de ønsket via denne metoden? Blir du ikke nervøs når deres dato faller akkurat på din el? Var det vanskelig å justere din PH verdi?

Moro å høre litt mer om din erfaring...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...