Gå til innhold

har dere vært borti dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har også bødd neseblod de siste tre nettene! ikke mye, men har jo aldri gjort det før. har ikke hatt mer kynnere enn vanlig, men det er jo hardt og "tak" hele tiden. jeg har ul-termin 13.12. jordmora sa at det kunne være hormoner som førte til neseblodet, men hun visste egentlig ikke. når har du termin?

Har blødd neseblod sia jeg ble gravid(aldri gjort det før) kun ett nesebor, men må snyte ut blodpropper hver morgen....(sorry detaljer)

er ettelleranna med blodkarene og hormoner.... i bøkene står det riktignok at man har lettere for å blø i gommenen, men er visst ik helt unormalt med neseblod heller....

jeg har termin 30.desember. glemte å si at slimpropen har gått i 1 uke eller vel så det nå...hadde kommet endel slim nå også. tusen takk for svar jenter! :-) godt å ha des.klubben, det går an å få svar på ting her inne. :-) hormoner ja...jm tror ikke jeg går til jul så kanskje noe er på gang?? hadde vært stas! :-)

Er nok progesteronet som gjør at åreveggene blir 'slappere', og dermed blør lettere? (samme årsak til at vi får åreknuter og hemorroider)

Jeg opplever å blø neseblo nesten hver gang jeg har mensen, så kanskje de har en finger med i spillet der også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...