Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Noen her som har hatt brystbetennelse? Gikk d over av seg selv når dere fikk medisin, eller måtte dere pumpe ut melk og masere puppen for at d skulle gi seg?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Finnes det medisiner for slikt? Jeg måtte stå i dusjen med en varm stråle på puppen, massere og pumpe. Gikk da over.
Expat Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Du må tømme puppen hver andre time, og en gang om natten, ellers kan du få byll, eller miste melken helt i de melkekjertlene som er betente!
Anno Nym Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Når det er betennelse (feber og influensa symptomer i tillegg til klumper og ømme bryster) må du kontakte lege og få antibiotikakur. Jeg har gode erfaringer med å ligge i et godt og varmt badekar, smør med f.eks. vaselin på brystene, og massert og prøv å håndmelk så mye som mulig. Legg deg deretter godt til rette i senga og prøv å amme så tomt som mulig. Lykke til...det går snart over!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Antibiotika+ull+ullfett+varm dusj+masasje+håndmelking gjorde susen her,hadde kronisk b.betennelse i mange mnd pga Luke hadde KISS.Dette hjalp meg hvertfall ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå