bente69;) Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Da er vi vel hjemme etter en deilig uke på Tenerife. Snuppa klarte seg fint selv om hun hadde feber når vi dro, hun var litt slapp de første dagene. Solen skinte fra skyfri himmel fra tirsdag til og med fredag, lørdag var det litt skyer, søndag og mandag var det stortsett overskyet hele dagen. Så været kan vi ikke klage på, ca 25 grader på dagen har vi hatt. Slutten på ferien var ikke så hyggelig, vi fikk ikke koffertene våres på Gardermoen, kun vogna. Nå har de heldigvis funnet 35 stk kofferter på flyplassen på Tenerife, så jeg håper våre to kofferter er blandt de som er funnet:) Så over til det dere kanskje lurer mest på...hehe Om tanta har dukket opp eller ikke. Jeg hadde ikm lørdag 25. november, men torsdag 30 desember klarte den forbanna tanta ikke å holde seg unda lengre. Tenk å komme smygenes 5 dager på overtid, eier ikke skam den tanta. Jeg hadde virkelig håp denne pp, men den gang ei. Så nå er spm om vi skal kaste oss inn i 18 pp eller om prosjektet skal legges ned..... Håper det er bra med dere jenter, jeg har tenkt på dere mens jeg har hvert borte, litt bim abstinenser har jeg hatt*ler* Ha en strålende dag:) Klem fra en litt småbrun
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Velkommen hjem-brun og fin!! Skitt at den tanta fant veien da... Men etter ferie og sol ser du vel lyst på det meste? God klem!
martine68 Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Så du er liksom litt småbrun du nå da :-) Min hudfarge går egentlig litt mot blåhvit nå på denne tiden av året. Høres ut som du har hatt det flott da Bente. Jeg var så spent på om du hadde gladnyheter med deg i bagasjen nå. Synd tanta di dukket opp denne gangen også. Fikk nok besøk jeg også i går. Du må ikke tenke på å legge ned prosjektet Bente. Du er enda ung vet du. Håper du kommer på bedre tanker når el nærmer seg.
nungo Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Velkommen hjem bente69;) -- så uretferdig at tanta sin skulle pakke seg med på ferien; jeg håper du lod henne bli på Tenerife uten returbillett! Kjekt å høre at dere alle hadde en fin tur tross mindre utfordringer.
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Velkommen tilbake, håper du etterlot TR der nede uten ID og adresse, kanskje noen andre vil ha henne...
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Hei Bente ) Velkommen tilbake! Håper dere fikk kost dere i varmen og med hverandre! Kanskje vi får se noen bilder av Snuppa som koser seg også etterhvert?! Synd at tanten kom, men synes ikke at dere skal gi dere med dette prosjektet! Snuppa må jo få selskap... Vi snakkes! Klem fra
Pandura Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Velkommen hjem bente69. Hørtes litt deilig ut å være småbrun du... Det var synd med den tanta da. Jeg hadde en sånn følelse av at det skulle være deg som krøp over i sofaen denne gangen. Jeg har IKM 14.12, så her har symptomjakten begynt. Det har iallefall ikke stått på innsatsen denne pp.... Håper du klatrer opp til håpets høyde igjen og kaster deg inn i neste pp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå