Gå til innhold

spotting....


gullklumpene('',)

Anbefalte innlegg

hei, er i min 8 sv.uke, og har i dag hatt litt brunt blod i trusa, var bare litt, og nå er utfloden "normal" igjen.... er dette noe å bekymre seg for?? blir helt uttafor jeg, klarer ikke å tenke klart engang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er sikkert ikke noe og uroe seg for!

De sier så lenge det ikke er friskt blod, er det ikke noe og tenke på engang! :-)

Jeg blødde friskt i 2 dager jeg, i slutten av uke 3, men det ser ut til at det har gått bra det også:-) (Jeg visste om sv.skapet så tidlig fordi dette er prøverør)

Ring legen din om det kommer mere, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk...

 

tenkte på det med friskt blod jeg også, men husket ikke.... uff ikke greit med alle disse hormonene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, så lenge det er brunt, trenger du ikke bekymre deg.

Mange har blødninger i 1.trim uten at det trenger å bety noe.

 

Nå som alt er normal igjen, så trenger du ikke tenke mer

på dette tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er faktisk i akkurat samme situasjon som deg idag...

8 uker iDAG og brunt i trusa.... Blir så bekymret, har hatt "menssmerter" hele tiden, noen ganger så mye at jeg må "stoppe opp" litt om du skjønner..?

 

Blir kjempebekymra og har ikke sagt noe til noen (forutenom mannen min dag selvf..) så vet liksom ikke hvem jeg skal få svar fra NÅ...

Har hatt masse luft i magen og knip, så er så redd for at den lille i magen ikke skal klare å klamre seg fast....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+5 idag og spotta så vidt litt igår, ble jo nesten helt hysterisk - min første dette her, så har jo ikke vært borti slikt før;-) Surfa nettet for info og på babyverden fant jeg ekspertsvar fra jordmor som hadde svart flere at brun utflod var helt normalt og ingenting å bekymre seg for. Puh:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...