Mikaia Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hei. Jeg ser at de fleste i Norge faar gratis boeker og brosjyrer hos legen/jordmora. Siden jeg bor i Frankrike saa har jeg bare faatt franske boeker (er ikke saa god i fransk (enda) saa jeg gaar glipp av ihvertfall halvparten av informasjonen). Hvor kan jeg bestille de norske boekene? Skal hjem til jul
milva76 Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Gå inn på www.babyverden.no. tror du kna bestille den boka jeg fikk hos legen gratis der. den er fra sandvik forlag. de er de som driver nettstedet babyverden.no
tuppemor-75 Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 du kan også ta deg en tur i bokhandlerene. jeg anbefaler: -Gro Nylander: mamma for første gang.(faktaorientert, samtidig veldig personlig) -lennart Nilsson: et barn blir til (fantastiske bilder) -Siri von krogh: barn i magen (fakta og myter)
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Vil også slenge på Gro Nylanders "På vei". Handler om hele svangerskapet of fødselen. Kjempebra bok.
Mikaia Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2006 Takk for opplysningen! De var riktignok fri for svangerskapsboken for oeyeblikket, men jeg fikk i det minste bestilt spedbarnsboken.
Mikaia Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2006 Takk takk! Skal sjekke ut disse boekene naar jeg kommer til Norge. Hva med boeker for tiden etter foedselen? Her i Frankrike er de veldige gode paa oppfoelging under svangerskapet (er hos legen hver maaned + 3 UL), men ikke spesielt flinke til oppfoelging av amming etter foedsel (gruer meg litt...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå