Gjest Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 i går, er i min 24 uke og de sier vi får ei lita jente! Det var så kos å se den lille, hun sparket og viste seg frem på ultralyden, kjempe gøy!! : )
stabilo Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Så gøy! Gleder meg til jeg skal på "ordentlig" ultralyd også
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Så koselig, alltid fint å høre når noen kommer med gode nyheter fra ultralyd. I morgen er det min tur! Hvorfor var du der i uke 24 forresten? Så de ikke alt godt nok på rutineul?
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Har vært inne til ekstra sjekker hele veien. 7 ultralyder frem til nå.Er gravid for 8 gang, har mistet 7 ganger før. Har derfor blitt fulgt opp ekstra nøye.Får ikke fullrost de på Drammen sykehus nok. Kjempe dyktige folk! : )
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Kjempe lykke til i morgen på ultralyden! : )
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Så godt å høre da, at alt ser ut til å gå bra nå Glede-gruer meg nå jeg, har time 12:30. Skal oppdatere etterpå med åssen det har gått!
**My little Miss drama and I** Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Grattis;-) så koselig at alt var i orden med lille prinsessa;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå