Gå til innhold

snart er alle her inne fødeklare!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er visst teknisk sett fødeklar i dag, med UL-termin 27. Men mentalt er jeg ikke fødeklar. Menstermin er etter nyttår, og jeg vil ikke ha barn med fødselsdag i romjulen!

Ellers hadde jeg store planer om å pakke bagen for en stund siden, men det er skikkelig tiltak, ja. Tror jeg må gå å kjøpe meg noen gode "joggebukser" til å ha med i bagen, da kan jeg i hvertfall pakke ned dem.

Har termin 30, så da er vel jeg fødeklar lørdag tror jeg?

vil også gjerne vente til januar, men vurderer å begynne å gjøre bagen klar i tilfelle ;)

problemet er at klærne jeg skal ha med er så komfi at de bruker jeg nå :)

må snart surre emg til å vaske ulltøyet babisen har fått og....men får stadig mer, så utsetter det hele tia ;)

godt jeg ik er alene iallefall :D

hehe, godt å se det er flere her som mentalt ikke er klare. Er teknisk sett fødeklar i morgen men satser på nyttårsbarn:) Hehe. Har også tenkt på denne bag'en nå en god stund og har all verdens med tid til å pakke den også. Men klarer liksom ikke komme igang! :) hehe.

Jeg bruker også de klærne jeg har tenkt til å ha med. Tror ikke mine vanlige bukser etc. er det første jeg ønsker å ta på meg etter fødsel;)

Har ikke fått noe tøy til babyen ennå. Tror familen venter til de ser hvilket kjønn det blir, siden vi har en fra før. Men vi har ikke noe ulltøy til nyfødt da, for lillefrøkna kom i mai 2003, og da var det varmt.

Lykke til med pakkingen :D

Annonse

Jeg er fødeklar på lørdag (hurra), men har ikke kommet så langt at jeg har pakket baggen. Men jeg har laget liste over hva som skal med, og den henger klar på kjøleskapet. Så one of these days... :) Jeg har fått vasket babyklær og sengetøy, og fredag er siste dag på jobben. Yess! Begynner å nærme seg nå, selv for oss med termin i slutten av desember.

He, he, er det mest mat og drikke du har tenkt til å ha med deg siden listen henger på kjøleskapet ;). Eller er det der det er mest sansynlig at mannen finner den når han må pakke for deg?

Jeg lurer på om jeg skal lage en liste og henge på PC'n, eller kanskje på en rødvinskartong. Da finner nok samboeren den :D

He he, den henger der sånn at sambo skal finne den fort hvis han må pakke for meg. For øvrig er det en del mat som er på listen, ja :) Dvs, mest snop som jeg liksom har tenkt skal gi meg energi. Sjokkis og sånn vet du. Dessuten hadde jeg store planer om å kjøpe inn Brämhults ferskpresset juice til å ha med, men så kom jeg på at det jo ikke akkurat er det enkleste å ha liggende, i og med at jeg kan føde en gang mellom nå og 18. januar.... He he, ikke så lur der, nei.

hehe, bag?? kass bag? min kjære har snakka om en bag no i vekevis, eg klør meg i håret og seie berre "hæ??". nei, eg har vel skjønt at det e på tide, har på ein måte lagt fram det sokalla hentesettet til babyen, for det har vel strengt tatt lagt på samme plass siden eg fikk det - kom aldri nedi kommoden...men har fyllt på med amme-bh og innlegg i ull, elelrs ligge eg dårlig an. dvs, eg fant ei liste her inne, el det stod på veke 38 el 39, så den ligge ved siden av, i tilfelle bagen ikkje e klar når vi må ut døra :-).

ellers blir det vel så tjukt i fødestøv her inne når alle e fødeklar på mandag at det blir den boomen av fødsla her inne!! spennande!!

Hahahahaaaa! du ekje go studentbaby :)

lova ikkje vi kverandre at den bagen sku vært pakka for tre veke sia???

*ler meg fillete*

hadde begynt å legge fram ett par ting, men so måtte eg vise fram, so ombestemte eg meg....og no e det vel spredd øve alle vinda :D

og SAMBO pakke? jaggu!

sist han sku ta me seg ett klesplagg te meg klarte han å spore opp den einaste genseren eg hadde so va for lita :)

nei, tar det te veka......LOVA :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...