Gå til innhold

BESKRIV DEG SELV tråd - hvordan ser du ut? (når du ikke er gravid hehe)

Anbefalte innlegg

1.66høy

langt, rett, oppklipt, nesten svart hår

grønne øyne

ganske a4 nese og munn

markante kjevebein..om man kan si det slik hehe

før graviditeten mediumkroppsbygning (nå +drøye 30kg..stor som en hval..)

rette skuldre

hmmm vet ikke hva mer jeg skal si..

føtter str 39

ar litt vanskelig det her

Fortsetter under...

Da kan vi byttelåne sko Tette!!!

jeg er laaaaaaaaaaaaaaaaaaang som ett vondt år, 180 på strømpelesten takk skal du ha :)

hår ned til hmmmmmmmmmm.... rompa snart, bruker å farge det rødt, men har blitt dårlig med det mens jeg er gravid :) har fall men ikke orntlie krøller....

grønn/blå/grønne øyner

langt fjes med lang nese :D

høye kinnbein skal det være ett sted under lagene med vann og fett..

meget lys hud....

hmmm........... og fryktelig dårlig på å være seriøs :)

Haha! Da blir jeg med i skobytteklubben deres!!

Forsøkte jo å beskrive meg for Tette her om dagen, men det er ikke lett..

1.74 høy, brunrødt hår til skuldrene, middels til tung kroppsbygning (glad i godteri altså...), grusom hud (blek med kviser og prikker i alle farger), veldig rett i ryggen da... Også er jeg sterk. Spennende å se om jeg finner igjen kroppen min etter alt dette.. Kan liksom ikke se for meg at jeg skal finne overskudd til å trene noen gang igjen?

Jeg kan jo gjøre et forsøk....

Er bare 164høy med str. 36-37 i sko,normal i kroppsbygning til vanlig..eller vel bortsett fra de overdrevet stoooore puppene jeg har!!! Men de skal forminskes etter amme tiden:-)

Jeg har lyst oppklippet hår nesten ned til rompa,i ansiktet har jeg et par grønne øyne,litt oppstopper nese(som samboeren min mobber;)) og en trut munn;-)

YES!!! Jeg kan også være med å bytte sko med dere! Så lenge de er kule og ikke lukter vondt :) hihi :)

Jeg er 170 høy, blondt langt hår, blå øyne. Har fregner som popper ut om sommeren. Har ganske liten nese, og leppene mine kunne godt vært et hakk større!

Dobbelthaken vokser seg større for hver dag som går synes jeg!!

Var vel normal i str....Brukte S-M. Jeg synes jeg var feit da, men når jeg ser på bilder fra før jeg var gravid så var jeg ikke sånn skikkelig feit da! Har lovet sambo å ikke klage på vekta NÅR jeg kommer ned til normalen igjen!!

Ellers har jeg stygge tær, to tatoveringer, og noen piercinger :)

Annonse

Jeg er 170, bruker str 40/41 så jeg får ikke byttet sko! Alt for store pupper som skal reduseres når jeg har fått de barna jeg skal ha! (da skal hu mor bli sprek ja :-)

Langt mørkebrunt hår, blå øyne. Ganske mørk hud, blir vanligvis rimelig brun om sommeren. Trives ikke sånn som nå når jeg er hvit.......

Akkurat nå er det veldig vanskelig å beskrive seg selv for jeg føler meg bare skikkelig rund og stor og klumpete nå! :-) Jeg vil ha igjen anklene mine!!

*prøver å tenke tilbake*

Jeg er 1,60 høy,strl 36 i sko(nå passer ingen sko) ,ganske spinkel kroppsbygning( syns jeg huske?!).

Har langt lyst hår(nå med oransje ettervekst etter mislykka farging),blå øyne og normal hud..

Har vanlige strl på øyne,nese,ganske tynne lepper.

Haha,eg huske nesten ikkje hvordan eg så ut før eg ble gravid...

*tenke-tenke...*

1.64 høy, egentlig veldig liten og spinkel, men føler meg som en hval nå...:D

Langt blondt hår med fall + litt krøller. Blå øyne. Str 35/36 i sko (snufs...får ikkje være med i skobytteklubben eg...)

Normal hud, men får noen kviser på haken innimellom... Og str xs/s i klær.

Det var meg:))))))))

Jeg mener å huske at jeg var helt ok fornøyd med utseende mitt når jeg ikke var gravid, men nå har jeg nesten glemt hvordan det er å ikke ligne på en hval med dobbelthake, posete øyne og feite ankler...

Men fra spøk til revolver: jeg er 172 cm høy, middels vekt normalt sett, blå øyne, halvlangt hår som er brunt eller med lyse striper alt etter årstiden, litt bollete i ansiktet har jeg alltid vært, bittesmå pupper og medlem av skobytteklubben over her. Men jeg er så tøff at jeg har lagt ut bilde av meg selv på albumet mitt her på BIM så hvis spenningen blir for stor er jeg å finne i full og vanlig figur der..eller det er fra bryllupsdagen så jeg ser vel hakket bedre ut en normalt! hehe...

Jeg vil også være med å bytte sko !!

Str. 39 :-)

Ellers er jeg middels høy (168cm) og litt over middels rund (ca 65-70kg til vanlig, pleier å gå litt opp og ned ettersom hvor flink jeg er med mat og trening) en typisk pærefasong med ganske stor rompe og litt over medium pupper (75D) og har honningfarget hår halvveis ned til rompa med mye fall i (når jeg ikke strekker det ut da)

Grønne øyne, ganske store - og en del fregner, særlig i sommerhalvåret.

To tatoveringer, noen halvveis gjengrodde piercinger (funnet at jeg er blitt for gammel, dessuten var det kulere å være pierca den gang ikke alle var det, synes jeg)

Henger meg på skobytteklubben:)) Ellers er jeg ca 175 høy, veide 69 kg før gravid( 81 nå), lys i huden med fregner på nesa og føflekkbefengt kropp, lyst halvkort skråklippet hår (sparer, hatt helt kortkort og veeeeeldig langt). Blågrågrønne øyne (innimellom VELDIG svarte, f.eks når butikkdamer sier at jeg ser sprekkeferdig ut!!!)..............

Hmmmmm.............. tenke tenke..... litt sånn gresk nese, smal i ansiktet, midt på treet store øyne, lange vipper som jeg dynker i maskara, liten munn men "SVÆR" i kjeften ( ihvertfall på avstand *glis*), rette tenner (brukt 30 000 kr på regulering på baksiden av tennene).... hmmmm titter i speilet.... stooore poser under øynene, strekkmerker på puppene og ganske store brune brystvorter.... Aaaaaaaaa... nydelig:)))

Og akkurat nå, en enorm mage med en stor "nese" midt på:)))

Jeg kan bytte sko med mammaentilmarcus st 35-36, ikke lett å finne sko i den størrelsen og jeg har flere ganger endt opp på skofus :-(

Jeg er så langt den laveste 1,56 høy.... Når jeg ikke er gravid har jeg noen kilo formye 63, som fører til noen iriterende cellulitter på lårene.

Puppene mine er passe store, men etter ammingen regner jeg med, at jeg som resten av kvinnene i min fam får kjempe bryster.

Håret rekker meg ned til mitten av ryggen, det er oppklipt og stripet i tynne mørke og lyse striper, jeg har store blå øyner m lange vipper, passe liten nese som får fregner om sommeren og passe fyldige lipper.

Nå har jeg en kjempe fin stor mage og er oppe i 80 kg, kvir meg til å se åssen jeg blir etter fødselen, håper lille gutt drikker opp aldt overflødig fettet :-)

Annonse

Jeg er 1,59 høy og normalvektig, blondt hår som akkurat nå er en utvokst kortfrisyre med ettervekst.... (skal til frisøren så fort lillejenta har funnet veien ut!!). Melder meg inn i skobytteklubben til mammantilmarcus og simåne, bruker 35/36 i sko. Litt langt og smalt ansikt, blå øyne, småskeive tenner... Bruker å "pynte litt på sannheten" med litt sminke, da:-) Har ca en million føflekker fordelt utover kroppen, men har hud som blir rimelig brun om sommeren. Tror ikke jeg skiller meg ut på verken den ene eller andre måten:-)

jeg er 168 høy, brunt hår som rekker til skuldrene, blå øyne og veier da normalt sett 65kg.. bruker sko str 36, har litt skjeve tenner og er litt skjeløyd på det ene øyne.. *ler* bruker ikke noe annen sminke en mascara, (ikke noe sånn berte hihi)klesstilen min er helt normal, ikke noe spess mote frik går med det som jeg liker..(samboer sier jeg har store ører og kaninfortenner. at jeg har et fjes han aldrig blir lei av og se på) hehe.. så er en normal jente...

Jeg kan være med i skobytteklubben, men siden det er så mange som vil redusere puppene sine her så trur jeg heller at jeg melder meg inni en puppebytte klubb:) har ganske så falte pupper til vanlig.

174 cm høy, 39 i sko. Normalvektig (ca 66 kg i "idealvekt"), blondt halvlangt hår som er veldig oppklipt, blå øyne. Sprett rumpe og flate pupper (*hyl*)

Neida................. bare måtte.... Fra spøk til revolver:

De sier jeg ligner på Jennifer Anniston når jeg er på mitt beste!!!! HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

Klarer ikke å være seriøs i disse grusomme overtidsdager..... Skal prøve igjen i morgen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...