Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hei! Min jente på 9 mnd er god og rund. Hun har fått et langt sår som ikke blør i valken ved lysken på den ene siden. Huden er flasset av og det ser ut som det er rett før det kommer til å åpne seg. Lang tynn stripe, ser nesten som kutt men det kan det ikke være. Hva skal jeg ta på?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 jeg har brukt en kjempe flott sink salve med ring blomster. den er kjempefin mot sånt. og så ville jeg ha brukt talkum.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Først må du rense godt. Det beste er jo om du klarer å holde det tørt til det forsvinner. Men valkesår ligger gjerne i en grop hvor det er fuktig. Det finnes egne pudder for slikt. Det holder såret tørt, men du må skifte pudder ofte.
mamma_74 Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Det kan nesten høres ut som sopp, uten at jeg skal påstå at det er det. Jeg ville hørt med lege, faktisk. Ellers er det selvfølgelig viktig å lufte godt, sopp eller ikke. Tulla mi ligger naken en stund hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå