Gå til innhold

Verdens beste julepresang!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk nungo! Er litt skeptisk ennå men..

Og jeg som var helt sikker på at tanta kom på nok et besøk denne måneden! PMS som vanlig..

Var tom klar for å bestille nye el-tester på nettet!

Håper det er flere som følger samme vei nå så..

tusen tusen takk Cmoi og jubelen:-)Håper endelig at det er sant dette. (kan ikke tro det helt ennå)

Har allerede fortalt det til mannen:-) Durte inn på soverommet hvor han fortsatt lå og sov, slo på alle lys, hoppet opp i senga og stakk testen opp i ansiktet hans!:-) Det tok en stund før han søvndrukken forsto ordentlig hva som sto på, hehehe

Annonse

Åhhh....er ikke du bare verdens heldigste da. Gratulerer masse til deg, man skal jo helst vente til julaften da..men men.. Det blir ikke lett for noen å overgå denne presangen nei. Så glad på dine vegne, og jo da, jeg kommer etter jeg, jeg vil....

Tusen takk martine, gull-ønske og litenspire:-)

Jeg føler meg veldig glad, men samtidig veldig redd for at noe skal gå galt.

Men man må være positiv i utgangspunktet inntil det motsatte er bevist, eller hva????!:-))

Om dere ikke har noe imot det, kommer jeg ikke til å forlate denne siden..

Synes liksom at jeg begynner å "kjenne" dere herlige damer litt:-)

Annonse

Gratulerer så mykje Troika!!!

Og - eg testa også positivt idag!! Har det akkurat som deg...er kjempeglad, men veit ikkje om eg tør.

Syns eg føler på meg at tanta er i anløp. Må på do og sjekke, osv....

Håper vi får fylgje kvarandre i eit sunt og godt svangerskap.

God klem

Det var en stålende hyggelig nyhet! Og så utrolig motiverende for alle oss andre.

Selv har jeg IKM i morgen eller fredag, men har aldri vært mer sikker enn noen gang på at det ikke var helt vår PP, dette. Men vi gyver løs igjen med friskt mot! Dette kommer til å gå veien, bare så frustrerende med venting.

Gratulerer så masse med julefrøet!

Varme hilsner fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...