Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, så kjedelig! Jeg har absolutt INGEN symptomer på hverken det ene eller det andre denne perioden! Lurer på om EL var senere enn det jeg trodde... Hadde nemlig en del slim (EL-slim??) søndag eller mandag forrige helg. Da vil vel det si at jeg ikke har ikm før rundt 18. des da vel?? Hmm.... Irriterende!

I morges kjørte jeg gubben til Gardermoen, så nå er jeg alene en uke. Sitter her og kjeder meg allerede... Blir nok MYE bimming denne uka :) Hehe...

Koselig å høre Klem FM. De spiller jo bare julemusikk nå i desember!

Da klarte jeg ikke å holde meg lenger, og har nå testet positivt! Jeg er virkelig kjempeglad, det har ikke helt gått opp for meg enda. Har egentlig IKM i morgen og testet fredag for to dager siden også. Da var den negativ etter to minutter, jeg gikk og la meg igjen og tre kvarter senere var den positiv. På pakken står det at man ikke kan stole på resultater som er lest av senere enn ti minutter, så jeg tenkte ikke så mye på det. Men i dag altså et tydelig pluss eter 30 sek. Lykke til alle andre som skal teste snart! God jul!

Annonse

dette skal være uka vi blir gravide hele gjengen! det har jeg bestemt :-D

Har usikker ikm jeg desverre. alt fra 16-19 desember, men tester nok den 16, og igjen den 19 hvis ikke tanta er kommet til da. har hatt positiv el test og el smerter både 5 og 8 desember så!! vi får se :-) el har jeg ihvertfall hatt, og det er dødsbra bare det :-))))))

Annonse

da får du si at det er 17.også kan du heller regne at du

går over hvis den kommer senere...

men det blir jo ikke noe å tenke på!

hvor lenge har dere prøvd?

er du også trønder?kryr jo av trøndere her...hehe

har har hatt tegn på at tr kommer snart men har ikke kommet enda, klamrer meg til håpet så lenge tr holder seg borte. Var slik sist også og da gikk jeg noen dager over har egentlig ikm på tirsdag men er tr ikke kommet på fredag så tester jeg,hvis jeg klarer å vente så lenge da. Er trønder jeg også!

Du får bli med i fredags-teste-klubben!

Selv sitter jeg her med mensmurringer, men ingen tegn til tanta. Trodde ganske sikkert hun kom i natt, men murringene ble borte (kom tilbake nå). Så da får vi se. Men jeg har ikke så store forhåpninger denen gangen heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...