Gå til innhold

Juni: Endelig!


mamma_74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Jøss, jeg er ikke kvalm av trøtthet i dag!", sa mannen min før han dro på jobb:-) Håper det ikke bare var en énnattsforeteelse...

 

Men jeg begynte et nytt prosjekt i går. Tidligere har jeg kunnet legge henne ved første gjesp, både dag og kveld. De siste par ukene har hun tullet så fælt i sengen. Hun har gnidd seg i øynene og vært trøtt, for så plutselig å kvikne til og turne rundt i senga, mens hun ler og prater. Så i går holdt jeg henne oppe til hun ble skikkelig sutrete før jeg la henne. Tidligere har hun bare blitt overtrøtt og umulig å legge av det, men i går funket det som bare det! Hun sovnet på et blunk. Alle de tre lurene og leggingen på kvelden gikk som en lek. I går kveld sovnet hun faktisk ved puppen, det har hun aldri gjort før.

 

Vet ikke om dette er noe som kan funke for andre også? Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ååååååå... så DEILIG med uavbrutt søvn!!! Det gjør seg virkelig det der!!! Håpe håpe på at joakim snart følger etter!!

 

Leggingen går veldig fint hos oss.. Jeg også venter til jeg ser at han er skikkelig trøtt.. Gjesper og sutrer litt.. Så er det senga! Da tror jeg han syntes det er herlig å bli lagt i et kjølig stille mørkt rom.. for han sukker lettet, babler litt ogsovner smertefritt! (For så å våkne av tullegrunner x antall per natt...=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...