Gå til innhold

Til alle anonyme:


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan dere ikke signere med nickene deres?

Det er da ingen her inne som vet hvem dere er uansett?

 

Synes det er litt vanskelig å skulle diskutere når man har flere forskjellige anonyme å forholde seg til!

Poenget med nickene er jo at ingen skal vite hvem dere egentlig er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg signerer med anonym fordi jeg er svært aktiv på DB, og kjenner mange der, vil ikke at de skal få vite om min eventuelle baby enda!

 

Men er helt enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, tingeling, det er av samme grunn som anonym over her jeg og er anonym. Men jeg signerer midlertidig "undercover" nick da, hehe, som

 

tøysejenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, såklart!

 

men når man sitter med begge forumene samtidig så er det så tungvindt å gå inn å bytte nick hele tiden.

 

Kan jo opprette en ny konto her inne da, med en annen mailadresse, får se hve jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Hva er forskjell på om man signerer med nick eller anonym. Begge er jo for f... med anonymt!!! Skjerpings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare det at da kan man rette et svar direkte til en person, uten at 4 andre lurer på om det er dem en svarer! Bare for å gjøre praten lettere...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maa si meg enig med tingeling_80 her ja.... kan vaere veldig frustrerende noen ganger naar en ikke vet hvem som svarer av alle de anonyme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hvorfor gidder du å bry deg med det? Er alt man skal legge seg opp i og. Hvilken forskjell utgjør det for deg egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bruker nicket sitt så kan man fort sammenligne hvem som skriver hva. Jeg forstår hva du sier Tingeling, men for meg syns jeg det er litt tungvindt å bytte nick for hvert innlegg.

Så jeg bruker denne kjære knappe så ofte som mulig. Tror det er mange der ute som ikke aner hvor mange som egentlig er innom disse sidene gjevnlig og hvis noen kjenner igjen hvem jeg er på et innlegg trenger de ikke vite alt jeg har skrevet her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sagt anonym da jeg ikke ville at noen skulle vite at jeg er gravid!

Men jeg synes virkelig skal man si noe.. sa får man fan så stå for det også.

Signere med nick er jo bare er nick.

 

Kanskje man blir tatt litt mere seriøst også!

 

jeg synes at alle kan si hva de mener. men ingen må ta dette bokstavlig talt.

Dette er meninger som er skrivet fra mennesker som bare kjenner deg igjennom nett.

 

Ha en kjempe fin dag. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri noe problem med å stå for det jeg sier/skriver, men jeg vet at uansett hvilket nick jeg velger så kan jeg bli gjenkjent.

Så får meg er anonymknappen litt nettvett for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette mener jeg bør få være opp til hver enkelt!

Går ikke an å kreve at alle skal signere med nick hele tiden.

Selv gjør jeg det, men jeg har heller ikke vært i en situasjon der jeg trenger å være anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, det var da ikke ment som kritikk, bare et forslag for å gjøre det lettere å snakke sammen, og trådene mer oversiktlige...

 

Det utgjør forskjellen om jeg vet om det er en eller flere jeg snakker med. Dersom det er flere kan jeg rette svaret mitt til den jeg ønsker å rette det til. Jeg vet hvem av de mange jeg snakker med som svarer.

For min del kunne eg. alle være anonyme, men det gjør jo kommunikasjonen litt lettere bare ...

 

(Dessuten er det ikke uten grunn at anonymknappen er tatt vekk på skravle-sidene)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil tydeliggjøre hvem du svarer kan du jo f.eks skrive klokkeslettet på innlegget du svarer? Slik: Til anonym - kl 10.45

(Og selvfølgelig passe på å trykke "svar på innlegg" under det innlegget du faktisk svarer på, og ikke nødvendigvis det nederste innlegget på tråden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo faktisk en del av oss som møtes "live" på BIM-treff da og da vet man jo hva nicket deres er. Har de et personlig problem de ønsker å skrive om her har jeg forståelse for at folk trykker på anonym-knappen, så blir det liksom ikke sånn på neste treff "åja det var deg som hadde han typen som var utro og stakk av da du ble gravid osv"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...