Theosmamma Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Noen med erfaring, og kanskje tips? Jeg og søstra mi tenker på å ta oss ei uke i spania (Mallorca, Alcudia) i begynnelsen av junt, og da er Theo 11 mnd. Dersom noen har anbefalinger eller råd blir vi veldig glade:)
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har reist til syden (Alcudia faktisk) med min sønn på 13mnd. Vi var der også i begynnelsen av juni - kjempeflott temperatur! Vi storkoste oss:) Vi bestillte en leilighet (på hotell) fordi det er greit med eget soverom når man har småbarn som skal legge seg før oss voksne. Dessuten hadde jeg aldri klart meg uten kjøkkenkroken. Greit å kunne lage litt havregrøt innimellom. For ikke å snakke om kaldt vann:) Det er maaaangen med barn som reiser til Alcudia - så ta med bleier hjemmenfra. Hvor enn vi gikk var det utsolgt. De spanske bleiene var i tillegg harde og mått byttes ofte. Ellers er det meste lagt opp til småbarn der med babydisco, Bamseklubb, lekeplasser, barnebasseng osv. God tur!
Theosmamma Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2006 Takk, det er leilighet vi har tenkt på, pga av det med kjøkkenkroken. Men bra du nevnte det om bleier:)
Dolla&Heidi&spire Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har hørt at det også er lurt å ta med seg eneg grøt, fordi grøten som selges i utlandet ofte inneholder mye sukker.
Theosmamma Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2006 Ja vi tenkte å ta med en pakke eller to med grøt, men regner med det går mye i middags glass og da Stressa nå. har jo bare 5 mnd og pakke på
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Blir nok kjempe flott med en liten ferietur :-) Ville undersøke hvor lett det er å få tak i babymat på glass, med noen som har vært på Mallorca/Alcudia før. Vi var på Kreta for noen måneder siden og der solgte de nesten ikke mat på glass noe sted. Enkelte butikker hadde heldigvis litt Hipp, men ikke det helt store utvalget altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå