Gå til innhold

er det vanlig aa vaere saa svimmel??


marenmor

Anbefalte innlegg

Er saa vanvittig svimmel hver maarning, maa sette meg ned (helst ligge) kjempe ofte, resten av dagen kjenner jeg det ikke, unntatt i gaar paa trikken da jeg maatte staa pga mange folk, da kjente jeg det igjen. Er ellers kvalm og uggen og saann, det er jo normalt, men svimmel? noen som kan hjelpe?

Er 6+0 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener og ha lest det kan ha noe mer hormonene og gjøre. Men for sikkerthetsskyld ville jeg spurt legen om det. Jeg og svimler litt av og til.

 

 

tøysejenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også sånn ed nr 1. Svimte av i dusjen for ingen ting og kunn eikke reise meg fra sofaen uten å nesten gå i gulvet.

Min lege sa at jeg hadde lavt blodtrykk og lite jern. at dette var grunnen til at jeg ble sånn.

En graviditet krever mye i starten, så mange forandringer på en gang.

Jeg kunne faktisk ikke få lov til å kjøre bil og kunne bli sykemeldt.

 

Så fikk jeg høre at det er ganske så vanlig for mange, og at man må bare slappe av. ikke stresse.!!

Legen min sa også at når jeg følte meg svimmel skulle jeg bøye hodet mit ned og putte det mellom knærna. og reise meg forsiktig opp.

Jeg synes det galt litt til tider.

men mange ganger synes jeg det faktiske var bedre å ha et glass vann.. som jeg drakk før jeg reiste meg helt opp fra seng om morgenen!

Det hjelper å ta jern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar, faar proeve det og haape at det gaar fort over....litt skummelt synes jeg det er, er redd for aa svime av naar mannen er gaatt paa jobb....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...