Gå til innhold

GRATULERER GRY TONE!!

Anbefalte innlegg

Endelig er fødselen over! Gratulerer så mye med den lille prinsessen! Og hvilket nydelig navn dere har valgt!

Melding fra Gry Tone tirsdag 5.12:

"Hannah Linnea og Marcus fikk ei lillesøster i dag kl 15.53. Hun var 48,5 cm lang og 3420g. Hun skal hete Selma Louise. Alt vel med mor og barn.

Gry og Geir"

Vi gleder oss masse til å se det lille nurket!!

KOS DERE!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7361932-gratulerer-gry-tone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer millioner ganger med jenta! Så koselig med ei lita prinsesse, da....!

Hun ble født på 3-månedersdagen til Lillesmurfen! Hihihihi, nå kan de feire hver nye måned sammen...

For et nydelig navn! Skal hun bruke begge til daglig? Spør fordi jeg ikke har fått med meg, tror jeg, at Hannah også hadde et navn til på lur....

Nå gleder vi oss til å treffe dere og beundre lille Selma L.(Hm, åssen skrev dere det, nå? Må ut av denne boksen for å få vite det igjen, hehehe, så skriver bare L. her og nå)..... Alle vi andre vil vel føle at vi har noen digre kjemper til babyer i sammenligning med den lille tulla di. Hun er en halv cm lenger enn Veslesmurfen var, og ca 150gr lettere....

Heisann!

Da var vi hjemme. Dro litt tidligere hjem for jeg synes det er litt kjedelig å ligge på sykehuset, og så savnet jeg Hannah. Fødselen gikk greit. Var på sykehuset klokken 10:30 og hadde da 6 cm åpning. Klokken 13 var det 8 cm, og da de sjekket klokken 15 igjen var det fremdeles 8 cm så da tok de fostervannet. Fikk beskjed om å hvile meg litt, men da begynte pressriene og de var skikkelig kraftige denne gangen (takket være bringebærblad-kapslene tenker jeg) så det var bare å presse på og utnytte de maksimalt. Tre kvarter etter var Selma født. Brukte ikke smertestillende annet enn en barnepleier som masserte meg på ryggen og oppvarmete risposer. Ga blaffen i lystgassen og pustet meg greit gjennom riene. Hadde en sykepleierstudent med på sin aller første fødsel og var engstelig for at jeg hadde skremt henne (roper fælt når hodet kommer igjennom.....ha-ha). Men det gikk bra. Jordmor karakteriserte fødselen som "drømme-fødsel".

Deilig å komme hjem!!! Snakkes!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...