Silje's mamma Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hva var det som skjedde i natt da?! Våkna av at korsryggen min vrengte seg(føltes slik). Ordentlig mensenvondt, og jeg tenkte at dette må vel være en rie? Er det vanlig å få dette uker før termin? Er det de såkalte maseriene? For om dette var det, så tror jeg ordenltige rier må være real pain!! Stod på alle fire i senga, og vekket sambo som maserte ryggen.. men gikk jo over igjen så.. Jeg er så grønn på dette, 1.gangs.. Noen med erfaring?
Hjelp,jeg er 4-barnsmamma! Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Hvor langt er du på vei.Er 34 uker og har hatt en del kynnere i ryggen.Er jo normalt på slutten,men vondt.
Silje's mamma Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2006 er i uke 37 nå.. ja, kanskje det er kynnere? har liksom ikke hatt noe særlig v det, og ikke på denne måten.. hehe, må le litt også..mye rart som skjer med denne kroppen om dagen..
godiva med 3 gull Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 sikkert kynner?? og rier er real pain he he. men det er man jo klar over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå