Gå til innhold

Da ser det ut til at strippingen har gjort sitt! :)

Anbefalte innlegg

Lovte å holde dere oppdatert etter gårsdagens begivenheter! :)

Begynte å blø i morgest og etter hvert startet riene. Varer fra 30 sek til 1 min og 7-9 min mellom så enda lang vei igjen. Snakket med føden pga blødningen som er frisk, hun mente nok dette var tegn blødning. KAn jo være at det stopper opp, men tviler slik det ser ut nå.

Ble jo strippet i går og ble anbefalt å ha samleie etterpå. Fulgte jordmors råd vi! Hehe. Så nå får vi se om vi ikke bli foreldre i løpet av dagen... :) Oi!

Fortsetter under...

Ojamei - så utrolig spennende.... Skal selv til legen nå (2 dager på overtid) - Skal spørre om det strippegreiene, selvom jeg aldri i verden trodde jeg kom til å spørre om noe sånt!!

Lykke til da Bekkeblom, om du ikke er her på bim når jeg er tilbake!!

KLEM

Annonse

Annonse

Takk for alle lykke ønskningene! :)

Riene dabbet av som jeg "fryktet" etter hvert. Gikk og la meg og sov en times tid og da var de borte etterpå. :( Hadde da hatt rier i ca 4 timer.

Har nå mye murringer og hatt litt rier igjen. Var slik jordmor på føden sa det kunne gå. Noen timers opphold så startet det igjen. Håper jeg ikke må gå lenge slik altså! Småblør fortsatt. Får vel ta en runde i halmen igjen i kveld, hehe. Er nok ikke lenge til han kommer men er litt utålmodig nå. Vil heller ha vondt og bli ferdig med det enn slik av og på vondt som jeg har nå.

Prøver uansett og samle litt krefter og ta det med ro, ikke noe løping og trappe gåing, ikke gøy å ha null krefter når fødselen er i gang!

Ler, nei nåde den som prøver seg! ;) Er litt rastløs så har tenkt meg ut nå. Skal gå så langt jeg orker. Har jo sovet en del i dag så er egentlig ganske uthvilt.. Samboer er på jobb, gleder meg til han er hjemme ;) Er vel 20 min mellom nå, varierer litt. Hjelper kanskje å gå litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...