Gå til innhold

Hvordan holde seg våken? Noen råd?

Anbefalte innlegg

Jeg er 9+5 i dag, og jeg er sååååå trøtt! Sitter her og må lese til eksamen, har tre stk i neste uke, og har nesten ikke åpnet en bok.

Problemet er at jeg rett og slett ikke klarer å holde meg våken. Vanligvis drikker jeg te og litt kaffe + propper meg full med druesukker, men ønsker ikke dette nå når jeg er gravid. Noen råd?

Fortsetter under...

Jeg har dessverre ikke noen raad--annet enn aa sprute litt kaldt vann i ansiktet. Det gjoer jeg fra tid til annen--for jeg sitter her med akkurat samme problem. For meg er det flere oppgaver enn eksamener--maa bli ferdig med en naa i ettermiddag. Hjelp! ZZZZzzzz.....snork....

Ha ha haaaaa maatte le, for her sitter jeg ogsaa og skal lese til eksamen!! Gjesper hoeylytt hvert 3. minutt, dautroett. Og bryr meg paa en maate mindre og mindre... jeg er rimelig sikker paa at jeg kommer til aa staa, og akkurat naa betyr det ikke saa mye aa faa gode karakter (jeg er ellers en skikkelig streber)!! Uansett, det er ikke mye effektiv lesning jeg har faatt gjort i dag nei. Naar har du/dere eksamen? Jeg er ferdig etter i morgen og gleder meg til bare aa tenke paa julen (og jobben...).

Jeg burde ikke sitte her paa BIM naa--jeg burde jobbe med oppgaven min!!! Jeg studerer i USA, og har nesten to uker igjen. Har en eksamen mandagen etter neste--men det verste er oppgavene. Maa gjoere ferdig en som skal leveres i kveld, to skal leveres neste uke, pluss at jeg har en mappevurdering hvor jeg maa gjoere ferdig en mappe med oppgaver/erfaringer jeg har gjort meg under studiet. Alt maa jo skrives om og reflekteres paa. Saa dette er slitsomt ja... Gleder meg til juleferien, jeg...

Naa logger jeg meg av BiM og setter meg for aa jobbe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...